Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

”Iphone Se” brackets for Model S/X Quick Connection Phone Dock

This site may earn commission on affiliate links.

BartJ

early member
Dec 13, 2014
553
345
Belgium
Mijn zoon heeft brackets op maat ontworpen om een Iphone SE perfect te laten passen in het standaard
Model S/X Quick Connection Phone Dock. (Model S/X Quick Connection Phone Dock)

Hij verkoopt deze aan 25 euro + verzendingskosten.

34ECD20D-0309-4F4B-AB15-61AC23C64AEE.jpeg 69B82DB5-F86E-4B7F-824B-EE85223E7749.jpeg CEDDEFBF-5615-45B5-9124-B86D757E2314.jpeg

op aanvraag maakt hij ook passende brackets voor andere smartphones.
 
Bart, ik hou het even in mijn achterhoofd. Maar zoals gezegd heb ik altijd nog een hoesje om mijn telefoon dus dan past het weer niet. Bovendien heb ik nu die iPhone x nog niet (al weken in bestelling) en ik moet de lightning connector cq. adaptertje nog kopen bij Tesla. Op zich zeker interesse want ik zat in mijn model S altijd te klooien om de telefoon in het donker op de tast goed op die connector te krijgen, dus ik had uiteindelijk met kartonnetjes iets gemaakt wat lijkt op wat je zoon nu maakt. Het lijkt mij dat hier markt voor moet zijn. Ik kom hier dus vast nog wel eens op terug en dan hoeft dat zeker niet gratis natuurlijk!

Misschien trouwens iets voor onze welbekende Almeerse tesla accessoire leverancier voor in zijn assortiment?
 
  • Like
Reactions: BartJ
Wat is een standaard hoesje? Tot nu toe gebruikte ik de BookBook hoesjes. Voor de X moet ik er nog eentje kopen.
Ja goeie. Ik gebruik voor mijn iphones door de jaren heen altijd de siliconenhoesjes die in de Apple store beschikbaar zijn, met een Apple logo achterop. Die zijn denk ik 2mm dik, aan de achterkant en zijkanten. Maar of we dat nou als ‘standaardhoesje’ bombarderen...
Het wordt nog lastig om met alle hoesjessmaken rekening te houden ;)
 
probleem is “wat is een standaard hoesje ? “

als iemand het ziet zitten om mij de correcte maten (in mm) van een “iphone X met standaard hoesje” te bezorgen, dan maken we eens een proefontwerpje van de brackets op maat hiervoor.
( zelf hebben we nog geen iphone x)

in ruil voor de juiste maten sturen we dan wel een exemplaartje op.

het hoesje moet wel van het type zijn met volledige “open onderkant”, anders past de connector nooit.
 
Ik gebruik de iPhone X ook alleen met hoes.
Ik denk niet dat veel mensen het nog “zonder” doen.
Dat is tegenwoordig veel te gevaarlijk.

Ik heb sinds de eerste iPhone in 2007 nooit een hoesje om m'n iPhones gehad (iets met 'doet afbreuk aan het design' en 'ik snap werkelijk niet hoe iemand een telefoon uit z'n handen kan laten vallen')

Mijn iPhone X krijgt dan ook zéker geen hoesje, brrrr!
 
  • Like
Reactions: BartJ
Ik ben op zoek naar een goede, wireless laadoplossing voor mijn iPhone X in de model X. Ik zie op amazon wel wat oplossing met een Qi plaatje, maar dan moet ik nog brackets hebben en eerst de Model X quick connection dock laten inbouwen bij Tesla (of door mijzelf).

Dit komt in de buurt, maar vereist ook de standaard Tesla dock als basis:
TESLA - Qi Upgrade Kit for Model S and X with Center Console

Weet iemand een leverancier voor zoiets in Nederland? De zoon van @BartJ misschien? Volgens mij heeft onze kameraad in Moskou dit niet in zijn assortiment.
 
Ik ben op zoek naar een goede, wireless laadoplossing voor mijn iPhone X in de model X. Ik zie op amazon wel wat oplossing met een Qi plaatje, maar dan moet ik nog brackets hebben en eerst de Model X quick connection dock laten inbouwen bij Tesla (of door mijzelf).

Dit komt in de buurt, maar vereist ook de standaard Tesla dock als basis:
TESLA - Qi Upgrade Kit for Model S and X with Center Console

Weet iemand een leverancier voor zoiets in Nederland? De zoon van @BartJ misschien? Volgens mij heeft onze kameraad in Moskou dit niet in zijn assortiment.
mooie reden om een iPhone X te kopen ;)
 
Ik ben op zoek naar een goede, wireless laadoplossing voor mijn iPhone X in de model X. Ik zie op amazon wel wat oplossing met een Qi plaatje, maar dan moet ik nog brackets hebben en eerst de Model X quick connection dock laten inbouwen bij Tesla (of door mijzelf).

Dit komt in de buurt, maar vereist ook de standaard Tesla dock als basis:
TESLA - Qi Upgrade Kit for Model S and X with Center Console

Weet iemand een leverancier voor zoiets in Nederland? De zoon van @BartJ misschien? Volgens mij heeft onze kameraad in Moskou dit niet in zijn assortiment.

Ik heb zelf deze Magnetische Telefoonhouder met lader | Tesland.com van een medeforummer in mijn S hangen.

Best tevreden van.