Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

0-100 upgrade voor oudere 75d modellen

This site may earn commission on affiliate links.
Update: Den Haag: ja hoor meneer, uw Tesla kan ontkurkt worden. Amsterdam: helaas, uw Tesla is nog niet geschikt. Afspraak wordt nu gepland. In Arnhem, want daar kunnen ze het ook en daar komt mijn S altijd. Blijft vreemd dat je afhankelijk bent van een vestiging. Even afwachten of het allemaal lukt, keep you posted.
 
  • Like
Reactions: jgjongsma
Heel bijzonder allemaal... Ik heb reactie terug vanuit Amsterdam, die nieuw op de lijst van antwoorden is:
Goedemiddag

We gaan uitzoeken of uw Tesla in aanmerking komt voor deze upgrade.
We komen hier op terug, zodra er uitsluitsel is.

Met vriendelijke groet, kind regards,
 
  • Like
Reactions: BartJ
Heel bijzonder allemaal... Ik heb reactie terug vanuit Amsterdam, die nieuw op de lijst van antwoorden is:
Goedemiddag

We gaan uitzoeken of uw Tesla in aanmerking komt voor deze upgrade.
We komen hier op terug, zodra er uitsluitsel is.

Met vriendelijke groet, kind regards,

wanneer kreeg je deze ?
ik kreeg de standaard nogo deze morgen om 08:27
 
wanneer kreeg je deze ?
ik kreeg de standaard nogo deze morgen om 08:27
om 17:05, van dezelfde persoon als waar jij de mail van kreeg.

Ik lees net op het US gedeelte dat de VIN-lijsten kennelijk useless zijn en dat ze remote de logs kunnen/moeten uitlezen. Het zou dan om de waarde van PT_BMS_ISENSORPROTOCOLNUMBER gaan, die moet hoger dan 3 zijn, wat dat ook precies betekent ;-). Nu ook soortgelijke berichten uit Stockholm en Lissabon, werden steeds afgewezen en opeens kan het wel.

Het is echt bijzonder dat je gewoon feitelijk onjuiste informatie krijgt voorgeschoteld. Het zou kunnen dat toevallig een klein aantal 75D's niet geupgrade kunnen worden, maar tegen iedereen is in eerste instantie gezegd dat het echt niet kon met deze hardware. Om daarna, zonder hardware te vervangen/aan te passen, het wel gewoon door te voeren.
 
Gister weer eens gebeld met Tilburg, maar die blijven stug volhouden dat mijn in december geproduceerde 75D met vin 172 niet geupgrade kan worden i.v.m ''oud'' model drivetrain.
Heeft het zin dat ik het bij een andere vestiging navraag? Ik kom regelmatig in Antwerpen en is er iemand die daar al een upgrade heeft gekregen?
 
Gister weer eens gebeld met Tilburg, maar die blijven stug volhouden dat mijn in december geproduceerde 75D met vin 172 niet geupgrade kan worden i.v.m ''oud'' model drivetrain.
Heeft het zin dat ik het bij een andere vestiging navraag? Ik kom regelmatig in Antwerpen en is er iemand die daar al een upgrade heeft gekregen?
Ik zou gerust een rondje gaan bellen, je kan Den Haag, Duiven, Rotterdam, Amsterdam of Groningen volgens mij direct bereiken. Ik ben wel benieuwd :) Het ligt i.i.g. niet aan je drivetrain, dat is wel zo ongeveer zeker.