Nu rij ik altijd maar korte ritjes met mijn MS60, maar nu had ik voor één keer gepland om aanstaande maandag 1000km Frankrijk in te rijden en dinsdag weer 1000km terug, en nu geeft mijn auto aan dat de 12v accu vervangen moet worden sinds gisteren ..
Serviceafspraak gemaakt voor een nieuwe accu, en ze zouden vanmorgen al komen, maar helaas gecancelled, want accu niet op voorraad en nu komen ze over twee weken.
Volgens Tesla geen probleem om door te rijden zolang ik maar niet onder de 20% SOC ga parkeren omdat dan de DCDC wordt uitgeschakeld.
Wie weet of die tijdens het rijden wel gewoon aan blijft onder de 20%? Servicecenter heeft daar niet op gereageerd.
Met mijn 60 kom ik bij elke supercharger rond de 7% aan, en ik rij ook een groot deel in het donker met het licht aan en zo. Dus als hij onder de 20% ook tijdens het rijden de 12v niet bijlaadt haal ik het vast niet?
Wie weer daar wat van?
Serviceafspraak gemaakt voor een nieuwe accu, en ze zouden vanmorgen al komen, maar helaas gecancelled, want accu niet op voorraad en nu komen ze over twee weken.
Volgens Tesla geen probleem om door te rijden zolang ik maar niet onder de 20% SOC ga parkeren omdat dan de DCDC wordt uitgeschakeld.
Wie weet of die tijdens het rijden wel gewoon aan blijft onder de 20%? Servicecenter heeft daar niet op gereageerd.
Met mijn 60 kom ik bij elke supercharger rond de 7% aan, en ik rij ook een groot deel in het donker met het licht aan en zo. Dus als hij onder de 20% ook tijdens het rijden de 12v niet bijlaadt haal ik het vast niet?
Wie weer daar wat van?