Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

12Volt accu

Enzo63

Member
Apr 21, 2021
848
439
NL
Ik laad mijn telefoon op via de 12V accu met zo'n USB autolader. Bij mijn MS ging dat een jaar goed maar daarna begin de lader losser en losser te zitten. En nu mijn M3LR een jaar oud is heb ik dezelfde klacht. Dan kom ik er achter dat de telefoon onderweg helemaal niet heeft opgeladen omdat er geen contact was tussen lader en accu.

Neem aan dat iedereen er dan last van heeft, is er een werkbare oplossing voor iemand met 2 linkerhanden?

Ik laad mijn telefoon op via de 12V accu met zo'n USB autolader.

Bedoel je hiermee in de 12V aansluiting wat we vroeger de sigarenaansteker noemden?
Zo ja, staan er op je USB-lader geen 2 pinnetjes/ klemmen aan de zijkant? Misschien is het voldoende deze een beetje bij te buigen zodat er terug wat spanning op de zaak komt... 🤷🏻‍♂️
Fotootje?

• Informative
Reactions: Enzo63

Enzo63

Member
Apr 21, 2021
848
439
NL
Bedoel je hiermee in de 12V aansluiting wat we vroeger de sigarenaansteker noemden?
Zo ja, staan er op je USB-lader geen 2 pinnetjes/ klemmen aan de zijkant? Misschien is het voldoende deze een beetje bij te buigen zodat er terug wat spanning op de zaak komt... 🤷🏻‍♂️
Fotootje?
Yes, die bedoelde ik. Zal de USB-lader straks even bekijken. Kocht toen ik mijn MS nog had een nieuwe lader, die zat ook los. Enfin, wordt vervolgd.

Enzo63

Member
Apr 21, 2021
848
439
NL
Heb er ooit zo eentje gehad, die je onderaan kon opendraaien en dan de buitenste twee "contacten" kon openplooien.
Waarom niet rechtstreeks op één van de aanwezige usb uitgangen?
Dat laatste kan ook, moet ik die kabeltjes kopen. Maar volgens mij is dat geen snelladen wat wel kan met de 12V accu.
Ik zie het al, je hebt gelijk. Eén pen blijft hangen. Dat wordt een nieuwe kopen. Bedankt @Krisja ! I owe you one.

Attachments

• 20220813_124949.jpg
    20220813_124949.jpg
    556.5 KB · Views: 25
Last edited:
  • Like
Reactions: Krisja

Products we're discussing on TMC...

About Us

Formed in 2006, Tesla Motors Club (TMC) was the first independent online Tesla community. Today it remains the largest and most dynamic community of Tesla enthusiasts. Learn more.

Do you value your experience at TMC? Consider becoming a Supporting Member of Tesla Motors Club. As a thank you for your contribution, you'll get nearly no ads in the Community and Groups sections. Additional perks are available depending on the level of contribution. Please visit the Account Upgrades page for more details.

SUPPORT TMC