Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

19" Slipstream velgen en whispbar dakdragers

This site may earn commission on affiliate links.
Toch eens goed nieuws,

mijn winterset en dakdragers stonden niet op mijn model S toen ik hem in de prak reed.
Aangezien de volgende een model X is zal het de 20/22" worden zonder dakdragers.

De originele 19" slipstreams zijn in nieuwstaat. Is 1 winter met gereden. De banden hebben 5000km.
Er zitten tevens nieuwe originele zomerbanden bij. Ik heb voor de zomer 20" Sportlines gebruikt.

19" zilver slipstream velgen van Tesla (origineel) - Te koop

De whispbar dragers zijn in Juni vorig jaar gekocht en hebben 1 winter dienst gedaan voor de dakkoffer. Deze zijn tevens in nieuwstaat compleet met verpakking en alle toebehoren. (sleutels/handleiding)

Whispbar Dak Drager Tesla S (2016- ... ) - Te koop

br,
Christian
 
Hey,

leuk dat er veel interesse is via PM.
Graag laat ik wel de afspraken juist maken om te vermijden dat mensen nadien teleurgesteld zijn.
  1. Je kan enkel bieden via de links op 2dehands.be, niet via PM. Er zijn momenteel 2 biedingen gedaan.
  2. Elk bod wordt 7 dagen in wacht gezet en bij gebrek aan hoger bod aanvaard. Een vaste prijs afspreken is mogelijk via PM. Maar dan moet het aanzienlijk hoger zijn dan het hoogste bod.
  3. Je kan en mag de velgen en/of dakdragers ook weigeren - ook na hoogste bod - als je niet tevreden bent van de nieuwstaat (al betwijfel ik dat)
  4. Een factuur of verkoopsovereenkomst is mogelijk.