TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker and becoming a Supporting Member. For more info: Support TMC
Start a Discussionhttps://teslamotorsclub.com/tmc/tags/

19" Zilveren Slipstream velgen met zomerbanden en gratis winterband

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by Stefanvg, Jan 23, 2017.

1. Stefanvg

Stefanvg Member

Bij deze verkoop ik mijn splinternieuwe 4x 19" Zilveren Slipstream Tesla velgen met zomerbanden. Volledig ongebruikt en in nieuwstaat opgeslagen bij het bandenhotel Tesla Zaventem. De aankoopprijs was 2.900 euro. Dit plus een extra gratis winterband die vervangen werd wegens een nagel in de band door Tesla (vervangwaarde was 360 euro). Met die winterband is slechts 1.800km gereden. Totaalwaarde is dus zo'n 3.100 euro. Dit wegens aanschaf Model X zoals de meesten al weten.

Verkoopsdocument kan gewoon bij Tesla Zaventem getekend worden en banden kunnen daar blijven liggen of meegenomen worden.

2. fredz

fredz Member

Kan je die 19" niet gebruiken op je X? Ze hebben ook officiële 19" velgen en winterbanden voor de X.

3. Defiant

Defiant Member

Of de 19" velgen onderling te wisselen zijn weet ik niet. Er zijn best wat variabelen afgezien van het aantal inches dat van belang is. De X gebruikt echter een band met een grotere diameter, dus al zouden de velgen onderling uit te wisselen zijn, de banden die om de velgen heen gaan zijn anders...en niet uitwisselbaar. (tenzij in de X een kleinere banddiameter kan worden ingesteld...maar dat is mij ook onbekend.) :)

4. Stefanvg

Stefanvg Member

Maar dan zit ik nog steeds met vier nieuwe zomerbanden van Tesla zelf. Neenee, ik doe ze volledig weg met velgenset en al.

Waar kan ik deze verkopen?

5. MJKA

MJKA Member

Op marktplaats.nl

Share This Page