Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

19" Zilveren Slipstream velgen met zomerbanden en gratis winterband

This site may earn commission on affiliate links.
Bij deze verkoop ik mijn splinternieuwe 4x 19" Zilveren Slipstream Tesla velgen met zomerbanden. Volledig ongebruikt en in nieuwstaat opgeslagen bij het bandenhotel Tesla Zaventem. De aankoopprijs was 2.900 euro. Dit plus een extra gratis winterband die vervangen werd wegens een nagel in de band door Tesla (vervangwaarde was 360 euro). Met die winterband is slechts 1.800km gereden. Totaalwaarde is dus zo'n 3.100 euro. Dit wegens aanschaf Model X zoals de meesten al weten.

Verkoopsdocument kan gewoon bij Tesla Zaventem getekend worden en banden kunnen daar blijven liggen of meegenomen worden.
 
Kan je die 19" niet gebruiken op je X? Ze hebben ook officiële 19" velgen en winterbanden voor de X.

Of de 19" velgen onderling te wisselen zijn weet ik niet. Er zijn best wat variabelen afgezien van het aantal inches dat van belang is. De X gebruikt echter een band met een grotere diameter, dus al zouden de velgen onderling uit te wisselen zijn, de banden die om de velgen heen gaan zijn anders...en niet uitwisselbaar. (tenzij in de X een kleinere banddiameter kan worden ingesteld...maar dat is mij ook onbekend.) :)