Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

1st Tuesday's

This site may earn commission on affiliate links.
Zonet een mailtje gehad van Byron.
Gaat de 16e febr. door...

Dat worden er dus 2 first-Tuesdays??

Had gisterenmorgen pro-actief PM aan @Hans69 gestuurd met melding dat bij gebrek aan ruimte in Holiday Inn ik bij mij thuis http://gentintransitie.com/2013/02/13/cohousing-meerhem/ (6 km van SUC) in Gent wel plaats had voor max. 30 mensen.
Hans69 belde mij hierover in de namiddag en toen heb ik verwezen naar feit dat er inmiddels via Frederik duidelijk gemaakt werd dat er alsnog een FT kwam. Zij het op ander moment. (Momenteel zie ik nog steeds geen aankondiging ivm. 16/02 op TeslaClub Belgium.)

Leek ons toen over telefoon niet zinvol om alsnog iets extra's te organiseren. Hans69 zal dus wel niets vastgelegd hebben.
Maar ik zie nu dat Hans69 nog niet reageerde in deze thread én dat er precies toch verwachtingen leven om in februari aan meer dan 1 FT te kunnen deelnemen.

is er voldoende behoefte voor een in real life ontmoeting onder TMC-leden op 02/02?
Indien zo (laten we lat op minstens 10 deelnemers leggen), dan hou ik mij ter beschikking. Stuur mij PM tegen ten laatste zondagavond.
Bij onvoldoende belangstelling blaas ik maandag af. Bij voldoende belangstelling stuur ik maandag naar de ingeschreven plannetje met o.m. parkeerinstructies.
 
Had gisterenmorgen pro-actief PM aan @Hans69 gestuurd met melding dat bij gebrek aan ruimte in Holiday Inn ik bij mij thuis http://gentintransitie.com/2013/02/13/cohousing-meerhem/ (6 km van SUC) in Gent wel plaats had voor max. 30 mensen.
Hans69 belde mij hierover in de namiddag en toen heb ik verwezen naar feit dat er inmiddels via Frederik duidelijk gemaakt werd dat er alsnog een FT kwam. Zij het op ander moment. (Momenteel zie ik nog steeds geen aankondiging ivm. 16/02 op TeslaClub Belgium.)

Leek ons toen over telefoon niet zinvol om alsnog iets extra's te organiseren. Hans69 zal dus wel niets vastgelegd hebben.
Maar ik zie nu dat Hans69 nog niet reageerde in deze thread én dat er precies toch verwachtingen leven om in februari aan meer dan 1 FT te kunnen deelnemen.

is er voldoende behoefte voor een in real life ontmoeting onder TMC-leden op 02/02?
Indien zo (laten we lat op minstens 10 deelnemers leggen), dan hou ik mij ter beschikking. Stuur mij PM tegen ten laatste zondagavond.
Bij onvoldoende belangstelling blaas ik maandag af. Bij voldoende belangstelling stuur ik maandag naar de ingeschreven plannetje met o.m. parkeerinstructies.

ai spijtig gaat niet lukken hier ;(
 
We hadden een prachtig kasteel gevonden voor de Tesla Owners Club New Year's Reception te houden op de eerste dinsdag van februari maar de catering cost was veel te hoog en dat zou 125€/pp worden.

We zijn ervan uit gegaan dat jullie dat te duur zouden vinden (op basis van emails die we in het verleden hebben mogen ontvangen ;-) ) en hebben heel dit verhaal dan ook moeten annuleren. Ook omdat als we niet minstens 120 mensen zouden hebben we nog een veel grotere put zouden creëren. En dat is niet de bedoeling omdat elk event break-even moet draaien.

Voor jullie alvast een preview van de informatie: Dinsdag 16 februari 2016 om 18:30-21:30
Locatie: One House Stand
Gast Spreker: Death Valley Trek video | Louis-Philippe Loncke - Versatile Explorer and Adventurer

Zaterdag 19 maart : concert van Nicola Testa met meet and greet in de AB.
Woensdag 13 April: Indoor Skydiving bij McFly in Charleroi airport.

Als jullie nog leuke locaties kennen... Stuur ze dan zeker door naar [email protected]