Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

1st Tuesday's

This site may earn commission on affiliate links.
Het was een leuke avond! Goed georganiseerd door de Tesla club en Van Dessel. Mijn vrouw heeft kunnen tennissen met en tegen Sabine. En Davy heeft me over zijn avonturen tijdens de EV rally in Kroatië verteld.
De volgende evenementen zijn elektrisch karten in Gent in juli en golfen in augustus.
 
Wie gaat er op de eerste dinsdag van juli mee e-karten in Gent op de volgende Tesla Tuesday op 5 juli?

Het was een leuke avond! Goed georganiseerd door de Tesla club en Van Dessel. Mijn vrouw heeft kunnen tennissen met en tegen Sabine. En Davy heeft me over zijn avonturen tijdens de EV rally in Kroatië verteld.
De volgende evenementen zijn elektrisch karten in Gent in juli en golfen in augustus.
 
net ingeschreven.
vroeger deed ik dit twee keer per week tot een van onze vrienden hiermee een zwaar ongelijk gehad heeft.
daarna nog één keer gereden en 15 jaar niets meer.
Tot vorige winter in Duitsland mijn dochter me uitdaagde om tegen haar te rijden.
Zij reed voor de eerste keer met de kart toen ze zes was (zonder dat de mama het wist)
Deze laatste keer was papa nog steeds de snelste, ondanks de extra kilo's;)
 
Last edited: