TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker or making a Paypal contribution here: paypal.me/SupportTMC

2013 Tesla P85 Tech te koop - E64.442 excl btw

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by Guideauxx, Apr 17, 2016.

1. Guideauxx

Guideauxx New Member

0% bijtelling en wegenbelasting vrij. In prachtstaat verkerende Tesla Model S P85 (85 kWh) 421pk Performance in donkergrijs metallic en creme lederen Performance stoelbekleding, creme Alcantara hemelbekleding afgewerkt met Obeche (mat hout)inleginterieurdelen. Prijs is 64.422 euro exclusief btw.

Deze Tesla heeft standaard 8 jaar fabrieksgarantie. Tesla onderhouden. Zeer rijk uitgeruste wagen, zie de specificaties hieronder. Betreft een BTW auto die uitgeleverd wordt op factuur. Auto staat op de originele zilver grijze 21" Tesla Cyclone velgen + banden. Bandenmaat voor en achter: 235 /35 /ZR21. Tevens is er een 1 jaar oude donker grijze 19" velgenset + 4 winterbanden + 4 zomerbanden beschikbaar; prijs nader over een te komen. Op de fotos zijn beide sets te zien.

zie: Tesla Model S Performance + Tech package + 0% bijtelling / 64.422 euro excl. - Overzicht - Auto Trader

2. jpet

jpet Jan P.

Ik zou dat toch nog eens opnieuw controleren... ;)

3. HWS

HWS Speedjunkie

21" cyclone lijken mij ook zeer exclusief... Turbine ken ik wel :rolleyes:

4. Guideauxx

Guideauxx New Member

• Like x 1

Share This Page