Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

2017 X100D 7 zit ombouwen naar 6 zit

This site may earn commission on affiliate links.
een vriend van mij heeft zijn oog laten vallen op een gebruikte model X. De auto in kwestie is een 2017 X100D met de "oude" 7 zits configuratie. Die stoelen zijn electrisch bedienbaar zoals bij de huidige 6 zit. Hij wou feitelijk liever een 6 zit kopen. Weet iemand of je de middelste stoel op de 2e zitrij er uit kan nemen om zodoende een 6 zit te creeren? Of krijg je dan continue de 1 of andere foutmelding?
 

Attachments

  • 7zit.jpg
    7zit.jpg
    311 KB · Views: 235
Heb op het Amerikaanse deel van het forum lange geleden er wel eens een topic over gelezen dat het mogelijk is om de middelste stoel te verwijderen. Dus het is wel mogelijk maar softwarematig moet er ook nog wat aangepast worden meen ik me te herinneren.
 
Krijg je een foutmelding in het scherm. Cyril heeft gehad toen de stoelen eruit gingen voor het kamperen.
`Dat was een 6 zitter waar hij stoelen met airbag verwijderde. De middelste stoel heeft geen airbags en ik weet niet of er nog andere veiligheidssystemen in de stoel verwerkt zijn. In hoeverre is deze stoel onafhankelijk bedienbaar? Dus weet de Tesla dat de stekker los is?