Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

2018 Referral nog niet ontvangen

This site may earn commission on affiliate links.
Ik zie het probleem niet hoor. Dit forum is er toch niet enkel om over de goede dingen te praten, maar ook om te zien of anderen hetzelfde probleem hebben en mogelijk een oplossing hebben? Je moet toch niet eerst tien positieve berichten plaatsen voordat je iets negatiefs kan melden?

Hier trouwens nog een draadje over de powerwall referral: Actie vereist: Uw Powerwall Award - mailt van Tesla

Ik denk dat het verstandiger had geweest als hij eerst even wat posts naar boven had gescrolled... Een forum bestaat bij de gratie van leden die *brengen* en *halen*. Als de eerste posts het uiten van frustratie is, dan brengt dat weinig... En woorden als opgelicht maken het in mijn ogen ook niet plezieriger op.
 
Ik zie het probleem niet hoor. Dit forum is er toch niet enkel om over de goede dingen te praten, maar ook om te zien of anderen hetzelfde probleem hebben en mogelijk een oplossing hebben? Je moet toch niet eerst tien positieve berichten plaatsen voordat je iets negatiefs kan melden?

Hier trouwens nog een draadje over de powerwall referral: Actie vereist: Uw Powerwall Award - mailt van Tesla
Ik vind het ook geen probleem als iemand alleen met vermelding van een negatief punt komt. Echter had ik dan meer een vraag verwacht dan puur een vermelding. Zeker na 3.5 jaar wachten. Ik zie het nut niet om ineens een account aan te maken, puur om te melden dat je 3.5 jaar wacht op een Tesla powerwall. Maar dat is hoe ik denk, vandaar mijn vraag. :)
 
  • Like
Reactions: job-lek