Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

2018 Referral nog niet ontvangen

This site may earn commission on affiliate links.
Zijn hier nog meer leden die wachten op een wallcharger uit het referral programma uit 2018? Ik heb er eentje in augustus geselecteerd en deze is nog niet geleverd en ook geruisloos uit de lootbox verdwenen... Op email reageert Tesla niet en via de telefoon kunnen ze niets vertellen... ik ben op de hoogte van Elon-time, maar ik krijg het gevoel dat die wallcharger helemaal niet geleverd gaat worden...
 
Mailen naar de sucs haalt niet veel uit want zij moeten het naar eigen zeggen ook gewoon doorgeven.
Ze hebben mij zelf contact laten opnemen met [email protected] en daar kwam wel reactie op.

Ondertussen zou ik ook recht hebben op een wallcharger door 2 pas geleverde M3's, maar nergens kan je nog opvolgen helaas.
 
Ik krijg ook nog een TWC en een velgen set.
Dacht dat Elon me daar net over mailde, maar dat ging over het nieuwe referral program. Hij is me wel heel dankbaar.
7A1C7D48-E5C0-4613-8055-506B086DD83F.jpeg
 
Zijn hier nog meer leden die wachten op een wallcharger uit het referral programma uit 2018? Ik heb er eentje in augustus geselecteerd en deze is nog niet geleverd en ook geruisloos uit de lootbox verdwenen... Op email reageert Tesla niet en via de telefoon kunnen ze niets vertellen... ik ben op de hoogte van Elon-time, maar ik krijg het gevoel dat die wallcharger helemaal niet geleverd gaat worden...
Ik heb hem uit dezelfde periode twee weken geleden ontvangen
 
Ik wacht al sinds December 2017 op een Powerwall maar dat vind ik niet erg want Tesla is bezig met een 3-fase Powerwall, ik wacht al sinds Juli 2018 op een TWC maar dat heeft niet echt een prio want ik heb een Keba.

Wat ik wel apart vind is dat wij niet meer kunnen achterhalen waar wij nog recht op hebben, de loot box bestaat nu enkel uit een verhaal omtrent extra KM's gratis opladen voor een referral, niet ons geschiedenis oftewel wij hebben geen bewijs als we geen screenshot hebben gemaakt van de loot box.
 
Heb, toen ik bovenstaand bericht plaatste, ook een mail aan Tesla gestuurd. Enige weken later keurig antwoord: ‘Ja u heeft recht op twee TWC’s, ja, u heeft één ontvangen en ja, de andere komt echt, maar is nu nog niet op voorraad’.
Bizar, ik heb 2 maanden geleden een TWC gekocht en ik kon hem direkt ophalen in het service center in Gent. Lag gewoon op voorraad.
 
Het is echt niet goed te praten hoe dit gaat en hoe Tesla omgaat met ambassadeurs van het merk.
Terecht dat het programma is gestopt, want Tesla kan het niet uitvoeren. Ik wacht ook al ruim een jaar. Communicatie 0. Er zijn ook mensen die hemel en aarde hebben moeten bewegen om een auto te krijgen waar ze recht op hadden. Het heeft duidelijk geen prioriteit en dat is een slechte keuze.
 
  • Like
Reactions: robertvg
En het gaat raar; ik heb tussen augustus 2018 en februari 2019 een WallConnector, autootje en de 22” velgen ontvangen, alleen de Powerwall mist nog, maar ik kreeg in maart keurig een mailtje dat die nog niet leverbaar in NL is en dat de uitlevering wrs pas na 3e kwartaal 2019 gaat starten.
 
Op mijn vraag 2 weken geleden waar mijn TWC die ik in maart 2018 heb verdiend nu blijft kreeg ik vrijdag de volgende reactie:

Thanks for contacting Tesla Referral Program Team.
Please accept our apology for reply delay.

Unfortunately, i do not have any lead time for the deliveries of the Black Wall Connector at this very moment.

While at this time we do not have an exact date for an estimated time of arrival, we are however working diligently to get you a more precise ETA and you will be updated as soon as we have further information.
We will post updates on Referral Program once updates are available.

Until that moment we are unable to provide any more updates.

We would like to thank you in advance for your patience.

Note: Please do not reply to this email as it will not be read.

For more information and updates, please visit our website: Referral Program

Kind Regards,

Tesla Referral Program Support
45500 Fremont Blvd | Fremont, CA 94538
[email protected]


Bizar dat ik lees dat anderen die deze referral later hebben verdiend ‘m al wel ontvangen hebben...