Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

2022 holiday update

This site may earn commission on affiliate links.
Drie dingen interesseren mij vooral: Steam, Zoom en navigatie. Simpele Steam-spellen zoals Among Us en Oxygen Not Included doen het hopelijk op een Intel chip. Zoom is een goed excuus geen Teams te hoeven te gebruiken. Navigatie zie ik veel verbeterpunten, want ik hoef echt niet te weten dat ik in moet voegen via de twee rechter rijbanen.

20221208_083932.jpg
 
Drie dingen interesseren mij vooral: Steam, Zoom en navigatie. Simpele Steam-spellen zoals Among Us en Oxygen Not Included doen het hopelijk op een Intel chip. Zoom is een goed excuus geen Teams te hoeven te gebruiken. Navigatie zie ik veel verbeterpunten, want ik hoef echt niet te weten dat ik in moet voegen via de twee rechter rijbanen.

View attachment 883132
Niet veel soeps. En niemand gebruikt zoom.
 
  • Like
Reactions: DM231191
Ik heb het nog nooit getest maar kan je Teams rechtstreeks via je browser gebruiken in de wagen?
Lijkt me sterk gezien er meestal achterliggend MAM policies worden gepushed of ga je via de “user”/non-enterprise versie misschen?

Voor de rest, geeft mij ook maar teams geizen de vergaande integratie met o365 en Viva met alle insights etc.
Nu goed, ik werk in een enterprise onderneming dus dat is misschien anders dan als je op jezelf werkt.

“More than half way through 2022, over a quarter of a billion people use Microsoft Teams, making it one of the most popular business communication services in the world.”

zoom zat op 200.000 business customers waar Teams er over het miljoen had.

Dus ja, doe mij ook maar Teams integratie.
 
Klopt. Vanwege privacy-issues. Teams zal er niet opkomen, vereist outlook account. Bovendien wordt vergaderen vanuit je auto niet echt gewaardeerd zo is mijn ervaring.
Sterker nog….. bij veel bedrijven is het zelf verboden om te bellen vanuit de auto laat staan een Teams of Zoom meeting volgen.
Het lijkt mij ook niet verstandig om een Teams of Zoom meeting vanuit je auto te volgen, tenzij de auto in park stand staat.
 
Sterker nog….. bij veel bedrijven is het zelf verboden om te bellen vanuit de auto laat staan een Teams of Zoom meeting volgen.
Het lijkt mij ook niet verstandig om een Teams of Zoom meeting vanuit je auto te volgen, tenzij de auto in park stand staat.
Klopt. Wij mogen, bedrijfspolicy, onder het rijden geen teams doen. Alleen als je stilstaat maar ook dat wordt niet gewaardeerd.