Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

2022 holiday update

This site may earn commission on affiliate links.
Er wordt hier veel gemopperd over de update, maar nergens staat dat Tesla verplicht is om met updates te komen of een speciale kerstupdate moet uitbrengen. Ja er wordt wel iets aangekondigd, maar toch.
Komt Tesla met niets dan is het niet goed, en komt Tesla wel met iets dan is het ook niet goed🤔
Andere merken komen maar af en toe met een update, dus dat wat we krijgen is al een leuke extra.
Iets van een gegeven paard…………
Leuk verhaal, maar als je een jaar achter de rug hebt waar vrijwel elke update de auto slechter laat rijden, dan zakt je de moed wel in de schoenen.
 
Heb jij een lijstje hiervan? Ik kan het zo snel niet vinden

Ik weet enkel dat er beloftes zijn gemaakt in tweets die er nooit zijn gekomen

Op Tesla Features Coming Soon, New Features Confirmed by Elon Musk staan er een paar en natuurlijk de tweets van E.M. zelf maar ga die maar vinden in die tweet storm van hem ;-)

De daadwerkelijk nuttige uit m'n hoofd is de 360 birdseye parking viewen andere informatie in het scherm tijdens het rijden.
 
  • Informative
Reactions: Stream
Ik heb begrepen/ervaren dat alle ramen heel iets omlaag gaan bij koude temperaturen om vastvriezen te voorkomen.
Ik had dit laatst tijdens de eerste vorst op een zaterdagochtend, ik moest snel ff de auto verzetten, kreeg de deur wel open maar niet weer dicht omdat het raam nog helemaal naar boven stond. Opgelost door auto op defrost te zetten en na een paar minuten het raam naar beneden te duwen. Volgens mij wilde de auto niet rijden omdat de deur niet dicht zat, maar misschien heb ik me dat achteraf verkeerd herinnerd.
 
Ik heb begrepen/ervaren dat alle ramen heel iets omlaag gaan bij koude temperaturen om vastvriezen te voorkomen.
Nou, ik heb ze deze week al meermalen vastgevroren gehad. Dus als ze dat doen, dan werkt dat niet.
Ze zitten danwel vastgevroren aan de rubbers (wat misschien met wat vaseline te voorkomen is) of ze gaan niet omlaag waardoor ze tegen de sierstrip aan komen.
 
Nou, ik heb ze deze week al meermalen vastgevroren gehad. Dus als ze dat doen, dan werkt dat niet.
Ze zitten danwel vastgevroren aan de rubbers (wat misschien met wat vaseline te voorkomen is) of ze gaan niet omlaag waardoor ze tegen de sierstrip aan komen.
Hoe weet je of ze tegen de sierstrip aan komen? Beweegt die dan mee? Als het raam niet omlaag gaat, gaat de deur lastig open lijkt mij.
 
Vanmorgen de regenbogen getest op de kids. Ik had het helaas iets te ruim omschreven, en dus verwachte mijn oudste dat een VR-show, maar helaas bleven de wegen buiten gewoon donkergrijs. Na een paar minuten kwam een enige waardering van dat het wel mooi was, maar daarna was het "saaaaaai!".

Morgenavond maar even kijken wat ze van het nieuwe liedje vinden. Vorig jaar was dat een succes.
 
Er wordt hier veel gemopperd over de update, maar nergens staat dat Tesla verplicht is om met updates te komen of een speciale kerstupdate moet uitbrengen. Ja er wordt wel iets aangekondigd, maar toch.
Komt Tesla met niets dan is het niet goed, en komt Tesla wel met iets dan is het ook niet goed🤔
Andere merken komen maar af en toe met een update, dus dat wat we krijgen is al een leuke extra.
Iets van een gegeven paard…………
Tsja , de auto was op heel wat vlakken sub-par bij aflevering. Navigatie is nu nog steeds niet van het niveau van de navigatie van mijn vorige wagen. Adaptieve verlichting ook niet.

Van alle updates die ik op twee jaar heb ontvangen zijn er zeker enkele zeer nuttige (laadstroom controle vanuit app, om er maar één te noemen), maar het leeuwendeel van de extra features geven mij toch een "meuhh" gevoel.
 
  • Like
Reactions: JeePee