TMC Podcast #11 will stream live Saturday at 1PM PDT. We will be joined by special guest JT Stukes, a former engineer at Tesla. You can watch it live and participate in the chat on YouTube. We will addressing viewer comments and questions. For more information, follow the TMC Podcast #11 thread.
Ik ga morgen een rondje rijden, en iedereen die omkijkt een proefritje aanbieden.
in combinatie met de 3% aanstaande prijsverhoging EN de 1000 Euro moet ik er toch zeker 10 kunnen verkopen op 1 dag. :biggrin:
Ik ga morgen een rondje rijden, en iedereen die omkijkt een proefritje aanbieden.
in combinatie met de 3% aanstaande prijsverhoging EN de 1000 Euro moet ik er toch zeker 10 kunnen verkopen op 1 dag. :biggrin:
Klopt, ik was gisteren in de Tesla store in Zaventem, en daar wist men me te vertellen dat er 18.08 een verhoging van 4% komt, en dan allicht in november ook nog één. Inderdaad, de zwakke positie van de euro tov de dollar is de dooddoener.
Mijn configuratie (zoals ik hem nu zou kiezen) is al 15k € meer dan mijn huidige model S.:scared: Ik begin stilaan te denken dat ik zeer lang met deze ga rijden :crying:
Ik heb in april een S85D besteld, die mag ik nu woensdag gaan afhalen.
Bestel ik nu dezelfde, dan kost ie maar liefst 8400€ meer.
Dat is toch al de moeite.
Ik heb in april een S85D besteld, die mag ik nu woensdag gaan afhalen.
Bestel ik nu dezelfde, dan kost ie maar liefst 8400€ meer.
Dat is toch al de moeite.