Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

3FM Serious Request - Heerlen - 18 tm 24 dec

This site may earn commission on affiliate links.
Beste Forum-leden,

Vandaag is bekend gemaakt welke DJ's dit jaar in HetGlazen Huis zullen zitten. Namelijk Domien, Giel en Paul.
De opbrengst van de actie zal dit jaar naar kinderen inoorlogsgebieden gaan. Een waanzinnig goed doel dus! Het Glazen Huis zal nu in hetcentrum van Heerlen staan.

Is het misschien een idee als wij vanuit de Tesla Club dezeactie gaan ondersteunen?
Ik denk het wel.
Dat zou misschien op een volgende manier kunnen:

Zijn er mensen bereid om zijn of haar wekelijksebesparing op brandstofkosten aan Serious Request te doneren?

In mijn geval is dat 90 euro ten opzichte van mijn vorige benzine auto.
Dan heb ik nog geen rekening gehouden met het gratisladen bij Superchargers.

Is hier animo voor?

We kunnen onze donatie dan natuurlijk persoonlijk inHeerlen afgeven.
En jawel, je voelt hem al aankomen, een roadtrip dus!
Het lijkt mij fantastisch om in een colonne van de nieuweSuC Eindhoven, via Urmond, naar Heerlen te rijden.
Hopelijk is SuC Eindhoven op tijd klaar. Misschien dat de deelnemers van de classic - tour morgen dit kunnen informeren. Veel plezier allemaal, morgen.


De volgende argumenten voor deze actie zijn te bedenken:
- We kunnen hiermee op een leuke manier een zeer goed doelsteunen;
- Een roadtrip naar Heerlen zal voor iedereen een leukeafstand zijn;
- Misschien halen we de landelijke pers;
- We kunnen de aandacht een keer vestigen op besparing inbrandstofkosten, ipv belasting- en milieuvoordelen.

Ik ben benieuwd naar jullie reacties.
 
Last edited:
Ik steun Serious request pas als ze een keer binnen Nederland iets doen. Je moet eens weten hoeveel mensen erbij de voedselbanken lopen en wat doen wij ipv onze directe naaste burgers te helpen het geld weg brengen naar het buitenland want daar zijn we goed in.
In dit geval maken we door de aandacht ook duidelijk aan Nederland en Belgie dat er zoiets bestaat als een Tesla, die grote afstanden kan rijden zonder verbruik van fossiele brandstof. Da's ook een goed doel, en wel lokaal.