TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker and becoming a Supporting Member. For more info: Support TMC

3rd party Vloermatten

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by forza11, Aug 9, 2018.

1. forza11

forza11 Member

Het creme interieur komt met creme vloermatten, dit gaat bij mij heel snel zwart worden denk dus een set zwarte zou beter zijn. Nou heb ik wat rondgekeken en voor onder de €100 kom je eind, maar ik kan weinig vinden over de kwaliteit en 'passendheid'. Wat zijn jullie ervaringen en welke webshop zou je aanbevelen?

2. CARdioDriver

CARdioDriver Member

Ik heb ook een creme interieur met creme matten en deze direkt vervangen door zwarte matten van justcarpets.nl met ingestikt ‘Model S’. Komen in 3 kwaliteiten en heb de middelste gekozen. Kwaliteit is prima.
    Verder heb ik een aluminium voetsteun (en pedalen) geplaatst van COzero. Erg tevreden mee.

Attached Files:

• Informative x 1
  3. forza11

forza11 Member

ziet er goed uit! Ik ga daar eens kijken.

4. CJA Hulskamp

CJA Hulskamp Active Member

Je kunt ook gewoon vragen voor donkere vloermatten.

• Like x 1
  5. SIG116

SIG116 Member

Dat is wat ze ook tegen mij zeiden in Tilburg maar eigenlijk zijn de creme matten wel heel chique en in de zomer volgens mij ook geen probleem. Voor de winter wil ik er wel een zwart setje bij want dan zal het wel hard gaan met de creme ,atten in combinatie met sneeuw en modder.

6. SIG116

SIG116 Member

Ziet er heel netjes uit. Ik heb ze ook gelijk maar besteld.

Share This Page

• About Us

Formed in 2006, Tesla Motors Club (TMC) was the first independent online Tesla community. Today it remains the largest and most dynamic community of Tesla enthusiasts. Learn more.
  • Do you value your experience at TMC? Consider becoming a Supporting Member of Tesla Motors Club. As a thank you for your contribution, you'll get nearly no ads in the Community and Groups sections. Additional perks are available depending on the level of contribution. Please visit the Account Upgrades page for more details.

SUPPORT TMC