Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

7.0 op Classic MS

This site may earn commission on affiliate links.
Mijn ervaringen na een paar weekjes firmware 7
- look en feel van het dashboard is verbeterd. Stuk moderner. Wat aparte keuzes qua indeling (range ipv in het midden ver linksonder). Vormgeving op het centrale scherm vind ik wat lomp en soms inconsistent.
- tripcomputer onbetrouwbaar en buggy, wat een prestatie op zich is. Als je na afloop van een laadsessie meteen vertrekt moeten de tellers van since last charge en de actuele trip gelijk lopen. Soms doen ze dat, vaker echter niet. Tellers blijven kilometerslang hangen en springen dan ineens een paar kilometer vooruit. Verbruik is bijna per definitie verschillend. Gisteren had ik na ongeveer 170 km zonder stoppen meer dan 7 kilometer verschil tussen de since last charge-teller en de tripteller.
- Interface van mediaspeler op full screen is verbeterd, geen half scherm aan loze ruimte meer
- interface op het centrale scherm lijkt iets vlotter te reageren, met name de browser.
- stevige bluetooth-bug, in ieder geval in combinatie met een iPhone met iOS 9. Na elk telefoongesprek valt de BT verbinding weg, om na een seconde of 5-10 weer opnieuw te verbinden
- ik merk geen verschil in range of verbruik