Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

7.0 wordt uitgerold!

This site may earn commission on affiliate links.
We hebben toch Rdio? Werkt prima. Vaak leuke suggesties na het gekozen nummer.

Ontzettend onhandig dat overall een 'station' of een playlist van wordt gemaakt.
Ik wil gewoon van een bepaald album alle nummers achter elkaar afspelen en dan weer beginnen bij het begin.
Of als ik een leuk nummer heb gehoord deze gewoon nog een keer afspelen. Kan dus niet :-(
Verder mis ik de mogelijkheid om binnen een nummer gewoon de slider even naar voor of achter te kunnen verschuiven. Lijkt me makkelijk te implementeren.

+300 voor Spotify dus.
 
Als je je eigen rdio premium account hebt, kan je via de computer een station starten voor een playlist en aanduiden dat het "playlist only" moet zijn of juist "adventurous" of er tussenin. Als je deze dan nadien in de auto opzoekt en afspeelt, dan houdt hij hier rekening mee. Akkoord dat het wat omslachtig is en dat de interface van Rdio in de Tesla nog wat gebruiksvriendelijker kan.

Ontzettend onhandig dat overall een 'station' of een playlist van wordt gemaakt.
Ik wil gewoon van een bepaald album alle nummers achter elkaar afspelen en dan weer beginnen bij het begin.
Of als ik een leuk nummer heb gehoord deze gewoon nog een keer afspelen. Kan dus niet :-(
Verder mis ik de mogelijkheid om binnen een nummer gewoon de slider even naar voor of achter te kunnen verschuiven. Lijkt me makkelijk te implementeren.

+300 voor Spotify dus.
 
Ontzettend onhandig dat overall een 'station' of een playlist van wordt gemaakt.
Ik wil gewoon van een bepaald album alle nummers achter elkaar afspelen en dan weer beginnen bij het begin.
Of als ik een leuk nummer heb gehoord deze gewoon nog een keer afspelen. Kan dus niet :-(
Verder mis ik de mogelijkheid om binnen een nummer gewoon de slider even naar voor of achter te kunnen verschuiven. Lijkt me makkelijk te implementeren.

+300 voor Spotify dus.
Als ik het me goed herinner zei Elon in Amsterdam vorig jaar (het lijkt langer geleden) dat ze Spotify benaderd hadden, maar dat Spotify niet wou meestappen in het verhaal. Daarom is RDIO als Europees alternatief gekozen (voor Slacker in de US). Voor implementatie van zulke systemen moeten de 2 partijen meewillen, niet alleen Tesla bepaalt wat er in komt.
 
Voor implementatie van zulke systemen moeten de 2 partijen meewillen, niet alleen Tesla bepaalt wat er in komt.

Volgens anderen, onder andere op het TeslaMotors.com forum, is dat niet wat hier aan de hand is:
Rdio so far doesn't get better than this. Apparently it's got something to do with the car's software. This is the feedback I got from Rdio after asking the very same question: "As for on-demand listening, for now, logging in with a subscription won't give you on-demand listening. This feature will be available as soon as the Tesla Rdio app is upgraded, which should be in a later Tesla firmware update." So there's hope! I would be excited to have full on demand Rdio service because the repetition ratio is too high in my opinion (as it is in iTunes Radio by the way, so I'm not complaining - it could just be so much better).
 
Volgens anderen, onder andere op het TeslaMotors.com forum, is dat niet wat hier aan de hand is:

Over radio's gesproken; gebeurt het bij jullie ook regelmatig dat een of meerdere FM zenders die je onder een voorkeuze knop hebt geprogrammeerd zo maar spontaan verdwijnt ?
Lijkt wel alsof hij hem verwijderd indien hij de zender even niet kan vinden oid.
 
Over radio's gesproken; gebeurt het bij jullie ook regelmatig dat een of meerdere FM zenders die je onder een voorkeuze knop hebt geprogrammeerd zo maar spontaan verdwijnt ?
Lijkt wel alsof hij hem verwijderd indien hij de zender even niet kan vinden oid.
Waarschijnlijk heb je per ongeluk een keer op het rechter scrollwiel geklikt. Als je dat doet terwijl je een favoriet luistert (en het scroll wiel staat ingesteld op bediening audio) dan verdwijnt die favoriet.
Gebeurt ook vaak tijdens een reset. Je drukt dan tegelijk op de twee scroll wieltjes, en bij-effect is dan verwijderen van een favoriet.
Erg lastig inderdaad.
 
Volgens mij ligt het aan de overschakeling van Wifi naar 3G. In mijn garage heeft de Tesla een wifi-verbinding en bij het wegrijden is de buffer niet groot genoeg om het omschakelen naar 3G vlekkeloos te laten verlopen.
Als ik de Wifi-router uitzet en de 3G op 'allways connected' staat, dan krijg ik geen hikje van 5-10s.