Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

7.1 afstandsbediening unlocken chargeport niet meer ?

This site may earn commission on affiliate links.
Ik had het vanochtend ook. Het gaat niet zozeer om het klepje dat regelmatig weigert vanuit de auto en dan via lang drukken op de trunk open gaat, maar om het unlocken van de kabel. Heb het meerdere keren geprobeerd en het is de eerste keer sinds de update, dus het zal wel een 7.1 geintje zijn. Unlocken vanuit het scherm lukt dan weer wel.
Wellicht is dit het Tesla Fit systeem, je moet de auto uit om het klepje te openen, en de auto in om de kabel te unlocken:cool:
 
Wat anders is geworden: om te unlocken via een dubbelklik op het dak van de fob moesten de grepen van de deuren naar buiten zijn gekomen (of de achterklep open).
Nu hoeft dat niet meer: toen ik het unlocken van de laadkabel gisteren probeerde met gesloten portieren via het lang drukken op de trunk van de fob ging het unlocken prima.:smile:
 
Sinds ik 7.1 heb merk ik dat het dubbelklikken op het dak van de key niet meer werkt om de charge port te unlocken hebben andere hier ook last van?
en is er een andere combinatie?

Is overigens al vanaf 7 in mijn optiek heb weken geleden al paar dagen lang me geirriteerd waarom het niet werkte en ik continu met App aanhet unlocken was. Na de ingeving om trunk-knopje vast te houden ben ik dit maar gaan gebruiken