You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hoe eerder je inruilt, hoe hoger de prijs voor je huidige auto... Maar ja, die 120D+(L) komt natuurlijk pas in de week nadat je de 'button of no return' hebt ingedrukt voor een loaded 100D...Het gaat er echt naar uitzien dat we weer af gaan stevenen op en 1.25-1.30 koers tegen het einde van het jaar. Als ik nu mijn gewenste configuratie bekijk, zie je eind november staan als afleverdatum. Tesla telt toch de uitgeleverde voertuigen tot kwartaal/jaarcijfers? Dus eindsprint eigenlijk voor ons Europa nog in september. Hierna zal de productie capaciteit denk ik voornamelijk naar de US gaan, ivm korte transittijden aldaar ipv op de boot ermee naar Europa of elders Overigens verwacht ik door de nieuwe bijtellingsregels dat eind 2018 zowat alle productie voor Nederland zal zijn, en de prijs dan misschien gezien de bijtellingsvoordelen dan voor de meeste minder belangrijk zijn. Beste moment om een nieuwe te kopen misschien Q2 2018? P120D+ (plus wat ja!) Had ik maar een glazen bol...
Elon heeft aangegeven dat er voorlopig geen grotere accu komt dan de 100kwh. Ziet dat als niet echt nodig. Voorts lijkt de beperking in productie tgv relatieve schaarste van de lithium / batterijen te komen vandaar de 100 tov de 75 relatief duur geprijst is.Hoe eerder je inruilt, hoe hoger de prijs voor je huidige auto... Maar ja, die 120D+(L) komt natuurlijk pas in de week nadat je de 'button of no return' hebt ingedrukt voor een loaded 100D...
Vergeet het maar Koen, Paul gaat voor niets minder dan een P140GTdeluxe++. OK, eventueel een P120D dan.Elon heeft aangegeven dat er voorlopig geen grotere accu komt dan de 100kwh. Ziet dat als niet echt nodig. Voorts lijkt de beperking in productie tgv relatieve schaarste van de lithium / batterijen te komen vandaar de 100 tov de 75 relatief duur geprijst is.
Elon geeft wel vaker zaken aan die toch anders blijken. Ik zou ook niet zo snel roepen dat er een grotere accu aan zit te komen. Velen welke voor een 100 willen gaan zullen dan gaan wachten. Afijn, ik heb nog een maand of 9/10 denk ik alvorens ik een nieuwe moet bestellen. Dan ziet de Wondere Wereld van Tesla er toch weer heel anders uit.Elon heeft aangegeven dat er voorlopig geen grotere accu komt dan de 100kwh. Ziet dat als niet echt nodig. Voorts lijkt de beperking in productie tgv relatieve schaarste van de lithium / batterijen te komen vandaar de 100 tov de 75 relatief duur geprijst is.
Ach, al is het een 100 maar met een nieuw type accu waardoor superchargen met 600 kW kan (en dus 80% in 15 minuten), hoor je mij ook niet klagen hoor.Elon geeft wel vaker zaken aan die toch anders blijken. Ik zou ook niet zo snel roepen dat er een grotere accu aan zit te komen. Velen welke voor een 100 willen gaan zullen dan gaan wachten. Afijn, ik heb nog een maand of 9/10 denk ik alvorens ik een nieuwe moet bestellen. Dan ziet de Wondere Wereld van Tesla er toch weer heel anders uit.
Rijk rekenen en jezelf lekker makenHet gaat er echt naar uitzien dat we weer af gaan stevenen op en 1.25-1.30 koers tegen het einde van het jaar. Als ik nu mijn gewenste configuratie bekijk, zie je eind november staan als afleverdatum. Tesla telt toch de uitgeleverde voertuigen tot kwartaal/jaarcijfers? Dus eindsprint eigenlijk voor ons Europa nog in september. Hierna zal de productie capaciteit denk ik voornamelijk naar de US gaan, ivm korte transittijden aldaar ipv op de boot ermee naar Europa of elders Overigens verwacht ik door de nieuwe bijtellingsregels dat eind 2018 zowat alle productie voor Nederland zal zijn, en de prijs dan misschien gezien de bijtellingsvoordelen dan voor de meeste minder belangrijk zijn. Beste moment om een nieuwe te kopen misschien Q2 2018? P120D+ (plus wat ja!) Had ik maar een glazen bol...
Reken mijzelf niet rijk... gaat me geld kosten.... gewoon lekker maken inderdaad! EUR/USD 1.20 nu.... wat er ook gebeurd, lekker zo speculeren maakt me best happy....Rijk rekenen en jezelf lekker maken
Ik wel. -/- € 3.700,- voor een X100D . Nu nog de koerscorrectie and I am game
Als ik nu configureer zoals ik zou willen kom ik voor een X100D op 135k. Velgen doe ik dan wel later en die self driving optie komt wel als het zover is (ooit). Het verschil met de showroom modellen die in aanmerking komen wordt nu wel klein. Toch maar nieuw bestellen dan?Ik wel. -/- € 3.700,- voor een X100D . Nu nog de koerscorrectie and I am game
Oei...jij wankelt ook al.......Zou ik de 21" velgen en banden van min P85+ over kunnen zetten eigenlijk? En dan alleen die TMP sensoren overzetten.Ik heb ook nog een winterset in 21" , alleen dan 245 achter ipv 265.
Pff, ja.. is weer zo een momentje idd... Ergste is, mijn vrouw zag dat ik de configurator in ging vullen en vroeg of ik nou eindelijk eens een nieuwe ga kopen...Ze heeft vorig jaar de nieuwe stoelen gevoeld en gezien dat er modellen zijn met meer kilometers range dus die is al verkocht hierdoor. Maar ik wil zo graag gokken op een grotere accu... Ivm bijtelling zou ik nog tot eind volgend jaar moeten wachten op levering, maar het is ook maar de vraag of de MIA regeling dan nog bestaat per 1 januari 2018...Heb een beetje het gevoel van niet. Dus eigenlijk in december een nieuwe bestellen, aanbetalen en cancelen op 1 januari mocht de MIA regeling nog doorgaan... Maar dan zet ik dus de standaard 19" op de P85+ (erg, weet ik.. 19" is echt respectloos)Oei...jij wankelt ook al.......
18.000 AFTREK van de winst (moet die er wel zijn), geen korting. 36% van €50.000@pvh Genoeg mogelijkheden om die velgen naar de levering te doen zou ik zeggen. Als die MIA er in 2018 af is dan bestel ik ook nog aan het einde van het jaar! Is toch in mijn geval 18K bruto korting (IB ondernemer). Even goed in de gaten houden dus..