Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

8000 posts, GOK & WIN

This site may earn commission on affiliate links.
Proficiat Frank met je 8000ste post! Ik hoop dat je nog lang en veel mag posten hier!

En dat ook nog gekoppeld aan een prijsvraag, geweldig!

Ik denk dat alle voor de hand liggende combinaties van model 3 al gereserveerd geweest gaan zijn. Dus het gaat volgens mij om iets persoonlijks. Dan blijft de vraag: heb je gekozen voor een ode aan je vrouw, wat super lief is en goed gaat scoren, maar we weten ook allemaal dat je er zelf ook vaak mee gaat rijden en dan ga je het altijd moeten uitleggen dat je op stap bent met de auto van je vrouw :p Je zou ook kunnen gaan voor een ode aan jezelf of aan Elon Musk, maar daar gaat je vrouw dan misschien niet zo blij mee zijn :cool:
Dus de grootste kanshebber is volgens mij iets dat persoonlijk is, maar toch gaat over de auto op zich.

gok: 1STM3 (kreeg ji niet als eerste de model 3 geleverd?)

Dit vind ik wel een hele goede gok, dat is een combinatie van de auto met je persoonlijke situatie, dus ga ik op de versie met spatie gokken :D

gok: 1ST M3

En verder:
gok: LR M3
gok: MODEL3LR

En nu hopen dat die model 3 er snel is, want ik ben heel benieuwd wat het geworden is :D
 
no winner.jpg
winners.jpg
 
  • Informative
  • Like
Reactions: job-lek and S-19910
gok: MODEL-3
gok: MODEL 3
gok: 1STM3 (kreeg ji niet als eerste de model 3 geleverd?)

Gok: SANDRA01

Dit vind ik wel een hele goede gok, dat is een combinatie van de auto met je persoonlijke situatie, dus ga ik op de versie met spatie gokken :D

gok: 1ST M3

En verder:
gok: LR M3
gok: MODEL3LR

En nu hopen dat die model 3 er snel is, want ik ben heel benieuwd wat het geworden is :D

Gok: R3D SONJA


Ga jullie als "onpartijdige" nog een beetje op weg helpen:

Alle in BOLD gemarkeerde kunnen niet!
Wat Frank niet mee gegeven heeft bij de reglementering is dat tussen een letter en een cijfer altijd een streepje moet staan, dewelke dus ook als karakter telt. Een spatie kan eveneens niet!

voorbeeld van bovenstaande in reglementaire versie:

MODEL-3
1-STM-3
LR-M-3
 
  • Informative
Reactions: STLL and Xfrank