Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

8000 posts, GOK & WIN

This site may earn commission on affiliate links.
Meneer @Xfrank. Er is al iemand die het goed heeft geraden. Die heeft dus gewonnen (of de reglementen moeten weer eens tussentijds gewijzigd zijn). Waarom dan nog een tip? Dat is als Franse mosterd na een Belgische maaltijd!
De winnaar is al op de hoogte sinds de dag dat ie juist had gegokt en gaat één deze dagen zijn prijs thuis krijgen. In het reglement stond dat de bekendmaking er komt van zodra onze model 3 geleverd is. Wat tot vandaag jammergenoeg nog niet het geval is.
Dus, meneer @Limbo2121 ,zijn dit geen aanpassingen van de spelregels. ;)
 
De winnaar is al op de hoogte sinds de dag dat ie juist had gegokt en gaat één deze dagen zijn prijs thuis krijgen. In het reglement stond dat de bekendmaking er komt van zodra onze model 3 geleverd is. Wat tot vandaag jammergenoeg nog niet het geval is.
Dus, meneer @Limbo2121 ,zijn dit geen aanpassingen van de spelregels. ;)
Awel zulle maar wat is dan nog het nut van een tip?:p

Wanneer krijg je je 3 nu? Het is ondoorgrondelijk allemaal...
 
Mijn echtgenote weet het nu ook. Ik moest vandaag naar het hospitaal voor een kleine ingreep. Maar je weet maar nooit....
Daarom haar toch maar deze belangrijke mededeling gedaan. ;)
Zoals verwacht was ze er niet echt blij mee.
Maar, het is wat het is....:cool:

Oh, heb je echt iets gekozen waar ze niet blij mee is .... dat is durven :eek:

Ik ben nu wel benieuwd wat het geworden is, maar ik heb geen zin om te gaan zoeken tussen alle posts. Dus ik hoop dat die model 3 er snel is :)
 
  • Funny
Reactions: S-19910
Mijn echtgenote weet het nu ook. Ik moest vandaag naar het hospitaal voor een kleine ingreep. Maar je weet maar nooit....
Daarom haar toch maar deze belangrijke mededeling gedaan. ;)
Zoals verwacht was ze er niet echt blij mee.
Maar, het is wat het is....:cool:
wat was eigenlijk het ergste ?
-de ingreep
-of de reactie van de vrouw op de nummerplaat