Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

86ste Autosalon van Geneve

This site may earn commission on affiliate links.
Naar een auto salon?? Zoals Widodh in een ander draadje al zei: alle interesse in andere auto's is helemaal weg als je de Model S gewend bent. Vroeger had je altijd wensen en dromen voor je volgende auto, tja...
 
Ik ga dus, met de Model S. En alleen om de Model X te bekijken en natuurlijk een excuus te hebben voor een tweedaagse trip. De rest van de auto's is voor mij niet interessant. Veel van hetzelfde weer, met misschien een uitschieter. En alles wat niet 100% EV is is in mijn ogen inderdaad de beeldbuis TV.
 
Ik ben ook aanwezig (per vliegtuig; 10h enkel voor één dag is me net iets teveel van het goede) in Geneve (op 12 maart), ben enorm benieuwd naar de Model X. Kan tot op heden nog niet uitmaken of het nu een lelijk of mooi beesie is. Hoop dat geneve me daar iets meer dimensie mee kan geven.
 
Ik ga dus, met de Model S. En alleen om de Model X te bekijken en natuurlijk een excuus te hebben voor een tweedaagse trip. De rest van de auto's is voor mij niet interessant. Veel van hetzelfde weer, met misschien een uitschieter. En alles wat niet 100% EV is is in mijn ogen inderdaad de beeldbuis TV.
Welke dagen ga je rijden, en wat had je in gedachten qua overnachting?
 
Voor die prijs dat weekend niet meer te krijgen. Zondag retour € 299,-. Als je vrijdag heen gaat, maandag terug nog wel voor een leuk prijsje. Kan je wat je overhoudt uitgeven aan een hotel en er een leuk weekend van maken ;-)
Heb gekeken inmiddels ja, zag nog wel een andere vlucht voor 200, dat was het probleem dan niet, maar ik kan zowiezo niet aangezien ik al een andere vlucht heb die ik moet nemen die dag zag ik in mijn agenda :(
Dan maar wachten op de X showing in NL ;)
 
de details kunnen zien IRL zou het bijna waard zijn. ben nog niet in de markt voor een X en dat moest ik maar even zo houden.

12718327_1260549800628500_9192474642296752593_n.jpg