Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

9 November: Nederland - België

This site may earn commission on affiliate links.

Xfrank

Well-Known Member
Jun 16, 2012
11,310
15,547
Waasmunster, Belgium
Volgende week is het nog eens een ouderwetse" derby der lage landen".
Ondertussen dateert de laatste confrontatie al weer van meer dan 4 jaar geleden. (Brussel 15 augustus 2012 B-NL 4-2)

Misschien is dit een leuke gelegenheid om met de forum leden samen te komen en ergens op locatie te gaan supporteren met een lekker biertje er bij (dus zal het hier bij ons moeten gebeuren;))

Mijn voorstel: bij Brasserie D-LYS (supercharger Gent)
ik heb daar al even geïnformeerd en het zou geen probleem mogen zijn als het niet met honderd man is.
Andere ideeën of suggesties zijn welkom.
 
Mijn nichtjes, van geboorte Nederlands maar al hun hele leven woonachtig in Belgie, spelen in de nationale jeugdselecties hockey van Belgie. De jongste (Belgie onder-16) won afgelopen maandag een oefenwedstrijd met 2-5 van Nederland, en ik betrapte me er op dat ik het nog leuk vond ook. Nu zou ik bij voetbal ook voor Belgie kunnen zijn, maar ik heb grenzen. Dus ik pas even Frank, want ik ben ook niet zo van de zelfkastijding.
Leuk initiatief, dat wel!
 
Ik ben er Simon!
Ik heb wel een D (tot mij eigen grote spijt, RWD was eigenlijk veel leuker), en heb mijn winterbanden nog niet gestoken, dus als het sneeuwt zal ik eindelijk eens van die meerprijs van 5000 EUR voor de D kunnen genieten, ter hoogte van Duizendbladlaan :)
 
  • Like
Reactions: HWS and simonsmidt
We zijn beide tevreden met de uitslag. :)
 

Attachments

  • IMG_20161109_223551.jpg
    IMG_20161109_223551.jpg
    191.8 KB · Views: 46