Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

9 November: Nederland - België

This site may earn commission on affiliate links.
Tja, het is zo,
Maar vermits het niet voor de knikkers was, kunnen we er wel mee leven. Het spel (vooral van ons) kon me niet echt boeien. de 1-1 uitslag was nog de beste oplossing (vooral voor dit forum;))

Bij ons was het eigenlijk dramatisch. De paar spelers die een beetje kunnen voetballen zijn geblesseerd uitgevallen. Dat belooft wat tegen het altijd sterke Luxemburg.
 
gelukkig voor Nederland was het afgelopen woensdag niet voor de knikkers;)(België- Estland: 8-1)


Zou het iets te maken hebben met Moussa Dembélé, die nu een Model X heeft?
15025233_10154687062152801_6389641997333321071_o.jpg
 
  • Like
Reactions: schonelucht
Beste Nederlandse Tesla eigenaren,

Graag kom ik in contact met een Tesla eigenaar die woonachtig is in een mooie, landelijke omgeving.

Ik wil een 4K video opnemen (met mijn DJI Phantom 3 Professional drone en DJI Osmo gestabiliseerde camera) die ik bij mijn sollicitatie bij Tesla gebruik als vaardigheid demonstratie. Ik schat in dat de beelden in een slordige 2 uur geschoten kunnen zijn op een door u aan te geven datum + tijdstip. Qua locatie een mooie plek, ergens dicht bij u in de buurt. Ik sta open voor suggesties.

Wat krijgt u hiervoor terug?
* een lunch / kop koffie / fles wijn
* de mogelijkheid om de drone te besturen en ermee te filmen
* de ruwe video materialen en de bewerkte clip van uw Tesla
* een goed gesprek

Bent of kent u iemand die hier interesse in heeft?
Stuur mij een e-mail --> [email protected] en ik neem zo spoedig mogelijk contact met u op.

Bij voorbaat hartelijk bedankt.

Met vriendelijke groet,

Gijs Hamelink