TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker and becoming a Supporting Member. For more info: Support TMC
Start a Discussionhttps://teslamotorsclub.com/tmc/tags/

900km business trip op 1 dag + reactie op Elon's tweet over dashcams

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by aikisteve, Sep 23, 2017.

1. aikisteve

aikisteve Member

Deze week moest ik op business trip naar ons kantoor in Duitsland. Heb dan van de gelegenheid gebruik gemaakt nog een road trip video te maken en intussen enkele bedenkingen te geven op de tweet van Elon Musk waarin hij zei dat de camera's van de Tesla als dashcam mogelijks gebruikt zouden kunnen worden.

• Like x 3
  2. is3

is3 Sander Verschuur

Wat is er anders aan een business trip dan aan een vakantie trip? Velen van ons doen regelmatig 900 km per dag? En over de dashcam van Tesla is hier recent al veel geschreven.....

• Disagree x 3
  3. basvk

basvk Supporting Member

Hee Sander, het begint een beetje vermoeiend te worden, jouw blasé 'done that, been there' opmerkingen. Ik geniet juist van het enthousiasme van nieuwe posters. Zou je ook moeten doen ;)

• Like x 6
  4. is3

is3 Sander Verschuur

Ik zal verder zwijgen.

• Like x 3
    • Disagree x 1
  5. pvkeep

pvkeep Paul van Keep

Sander, je bent geen moderator.

• Like x 1
  6. is3

is3 Sander Verschuur

Ben dat zeker niet, ik ben zelf geordend en vind vervuiling vervelend. Iedere keer weer nieuwe draadjes doorspitten. Is het zelfde als men tientallen meldingen op z'n iPhone open heeft staan; bij mij zijn alle meldingen/ mails/aps opgeruimd. Of een bureau vol rotzooi achterlaat einde dag; niet mijn ding. Mijn tekortkoming dat ik opgeruimd en netjes ben. Maar zoals hiervoor geschreven ik zal in deze zaken verder zwijgen.

• Like x 1
    • Disagree x 1
  7. KristofL

KristofL Member

Dit bericht lezen en niet interessant vinden en daarna terug klikken kost... 4 à 5 seconden. Er op reageren dat je het niet interessant vindt kost makkelijk een halve tot een hele minuut. Waarna je de dag zelf en daarna nog extra halve en hele minuten gaat besteden aan het volgen van dat topic dat je eigenlijk niet interessant vond maar omdat je er iets in hebt gezet lees je het toch maar omdat mensen kunnen reageren op je post... en dan ga je er weer op reageren.

Conclusie, je hebt van negeren wat 4 seconden kost iets gemaakt dat je nu reeds waarschijnlijk enkele minuten gekost heeft. En ons ook.

• Like x 2
  8. S-19910

S-19910 Driving Model-S #19910

QED

• Like x 1
    • Funny x 1
  9. BertXL

BertXL Member

Als het je niet interesseert, lees het dan gewoon niet!

Share This Page