You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Wat veel mensen overslaan in de keuze tussen LR en P is dat de verzekeringspremie veel hoger uitpakt vanwege meer vermogen. Dus mocht je een P overwegen; die krijg je denk ik niet voor een normaal bedrag (ik betaal 50 per maand voor mijn LR) verzekerd.
is dat vermogen dan nog zoveel meer? Ik vind het altijd moeilijk om daar correcte cijfers over te vinden.
Ook enkele filmpjes op internet laten zien dat bijv het verschil tussen P en LR+ erg klein is...
Ik vond het verschil dermate groot dat ik na het rijden in een LR deze heb afbesteld in 2019.is dat vermogen dan nog zoveel meer? Ik vind het altijd moeilijk om daar correcte cijfers over te vinden.
Ook enkele filmpjes op internet laten zien dat bijv het verschil tussen P en LR+ erg klein is...
Hm, was mij al wel bekend. Snellere ICE was ook altijd al duurder: aanschaf, verbruik, onderhoud en verzekering.Wat veel mensen overslaan in de keuze tussen LR en P is dat de verzekeringspremie veel hoger uitpakt vanwege meer vermogen. Dus mocht je een P overwegen; die krijg je denk ik niet voor een normaal bedrag (ik betaal 50 per maand voor mijn LR) verzekerd.
Er is wel degelijk een verschil met een LR met acceleration boost en een M3P.is dat vermogen dan nog zoveel meer? Ik vind het altijd moeilijk om daar correcte cijfers over te vinden.
Ook enkele filmpjes op internet laten zien dat bijv het verschil tussen P en LR+ erg klein is...
Ik vond het verschil dermate groot dat ik na het rijden in een LR deze heb afbesteld in 2019.
Had samen met een vriend een proefrit gemaakt in een M3P en daarna beide de LR AWD besteld. Auto was krek hetzelfde en in 4,4 sec naar 100 was snel genoeg. Genoeg argumenten verzameld om de M3P te laten staan. Hij kreeg zijn LR veel eerder en na een proefrit in zijn LR was ik teleurgesteld en heb de mijne afbesteld. Ik vond het verschil simpelweg te groot. Mogelijk kwam het ook doordat ik al in een niet echt langzame auto reed. Hij was en is er na 120 duizend km nog immer heel blij mee.
Ik heb geen spijt van mijn P.
Dus zeg maar; wie heeft hier gelijk?
Dar zou impliceren dat hij de teller heeft kunnen terugdraaien, is dat zo? Dat weet je natuurlijk ook nietVerleden week zaterdag mijn s85 op autoscout gezet ,dinsdag was hij al verkocht . En woensdag had ik al een rode model 3P ,wit interieur + 4 splinternieuwe originele wintervelgen/banden . De auto was van dec 2019 en had amper 650 km op de teller voor de prijs van 61000 euro . Wat een beest is mij dat ,pfff . Zero spijt dat ik mijn model s heb weg gedaan .
Wat ik nu wel zie is dat die Afgaanse opkoper mijn auto op autoscout met 129900km gezet heeft terwijl er rond de 136500 km op stond , en hem aanprijst als een auto van october 2015 terwijl hij van januari 2015 is . dus opletten
Dat zijn verkopers trucjes, als je er in hebt gereden en de KM zijn iets hoger, en een paar maanden ouder maakt het gevoelsmatig geen verschil meer....Verleden week zaterdag mijn s85 op autoscout gezet ,dinsdag was hij al verkocht . En woensdag had ik al een rode model 3P ,wit interieur + 4 splinternieuwe originele wintervelgen/banden . De auto was van dec 2019 en had amper 650 km op de teller voor de prijs van 61000 euro . Wat een beest is mij dat ,pfff . Zero spijt dat ik mijn model s heb weg gedaan .
Wat ik nu wel zie is dat die Afgaanse opkoper mijn auto op autoscout met 129900km gezet heeft terwijl er rond de 136500 km op stond , en hem aanprijst als een auto van october 2015 terwijl hij van januari 2015 is . dus opletten
Iets hogere km stand zou ik idd geen probleem mee hebben. Maar bij een 'vergissing' mbt de leeftijd zou ik mezelf toch even achter mijn oren krabben ....Dat zijn verkopers trucjes, als je er in hebt gereden en de KM zijn iets hoger, en een paar maanden ouder maakt het gevoelsmatig geen verschil meer....
Eens, dan ben je aantoonbaar willens en wetens aan het oplichten. Daarmee wordt het wel onderhandelpuntje, omdat je daar dan al toch mee bezig bent. Dat is dan ook de opzet van de verkoper.Iets hogere km stand zou ik idd geen probleem mee hebben. Maar bij een 'vergissing' mbt de leeftijd zou ik mezelf toch even achter mijn oren krabben ....
Dat zijn geen verkopers trucjes, dit is gewoon oplichting waar je eigenlijk aangifte van moet doen.Dat zijn verkopers trucjes,....
Wat veel mensen overslaan in de keuze tussen LR en P is dat de verzekeringspremie veel hoger uitpakt vanwege meer vermogen. Dus mocht je een P overwegen; die krijg je denk ik niet voor een normaal bedrag (ik betaal 50 per maand voor mijn LR) verzekerd.
Je kunt natuurlijk altijd de LR pakken en de power upgrade kopen. Dan zit je bijna aan een Performance en heb je toch de trekhaak. Dat is tenminste wat ik zelf zou doen als ik ooit zou upgraden. Vooralsnog genoeg aan mijn SR+ maar wie weet in de toekomst.
Maar met welke je ook gaat, je zal er zeker heel blij mee zijn!
Wat veel mensen overslaan in de keuze tussen LR en P is dat de verzekeringspremie veel hoger uitpakt vanwege meer vermogen. Dus mocht je een P overwegen; die krijg je denk ik niet voor een normaal bedrag (ik betaal 50 per maand voor mijn LR) verzekerd.