Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Aanmelden Spotify lukt niet

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb net hetzelfde probleem sinds een week. Ik had een spotify premium abo waarmee alles perfect werkte. Dan het spotify abo opgezegd, waarna ik in de Model 3 een loginscherm kreeg met daarop de keuze om het Tesla spotify account te gebruiken, echter werkt die optie niet en gooit hij me steeds terug naar het inlogscherm.
Ik heb al een soft en hard reset geprobeerd alsook de taal van de UI een paar keer omgezet, loste het probleem niet op. Morgen eens een factory reset proberen.

Hier ook hetzelfde probleem sinds een week. De betalingen van het premium connectivity abonnement lopen gewoon door. Ben benieuwd of een factory reset werkt.
 
Gisteren tijdens een rit bij het overschakelen van radio naar Spotify duurde het erg lang (zeker enkele minuten) voordat Spotify bruikbaar was. Wellicht dat er een storing o.i.d. is geweest? Hoe dan ook, ik vind de integratie met Spotify nog steeds matig. En dan bedoel ik bijvoorbeeld resultaten van (spraak) zoekopdrachten, onthouden van laatst afspeelde nummers/albums/lijsten. Ik heb geen (betaald) Spotify account dus gebruik gewoon het standaard Tesla account. Werken deze zaken met een betaald account beter?

Twijfel hierdoor of ik Premium Connectivity wel zal behouden (loopt deze maand af). Netflix, youtube etc. voegt niet heel veel toe, zeker niet gezien de weinige SC bezoekjes momenteel (sowieso voornamelijk thuis laden). Enige echte toevoeging is dan eigenlijk dus Spotify, maar als dat beter werkt met een betaald account kan ik dat tientje per maand beter aan de Zweden geven. Lijkt me eerlijk gezegd niet dat het heel veel verschil kan maken, want technisch gezien is een Tesla account ook een betaald Spotify account, maar toch.
 
Same here..

Taal wisselen tussen NL - Engels: werkt niet. Kan nog steeds niet inloggen met Tesla account.

Factory reset uitgevoerd: werkt nog steeds niet. (na reset stond taal weer op NL).

Switched scherm taal naar Engels: Opeens kan ik wel inloggen met Tesla account op Spotify.
 
Tidal kan ik wel aanbevelen, heeft extreem hoge kwaliteit van audio (hoge bitrate op master!), maar wel wat teleurstellende hoeveelheid muziek content.
Is overigens dan nog niet eens geintergreerd in de Tesla, dus dan nog even via bluetooth, wat in mijn ervaring niks af doet aan de geluidsbeleving.
Ik heb verleden week bij aankoop van een nieuwe wireless Speaker van Sony (SRS-RA5000) een voucher van 3 maanden gratis Tidal HiFi verkregen. Ik ben toch zwaar onder de indruk van het aanbod en de geluidskwaliteit.
Komt de Tidal integratie voor Tesla nu in V11 of niet ?
Indien ja, zal ik de 3 maanden hoogstwaarschijnlijk verlengen😇
 
Ik heb verleden week bij aankoop van een nieuwe wireless Speaker van Sony (SRS-RA5000) een voucher van 3 maanden gratis Tidal HiFi verkregen. Ik ben toch zwaar onder de indruk van het aanbod en de geluidskwaliteit.
Komt de Tidal integratie voor Tesla nu in V11 of niet ?
Indien ja, zal ik de 3 maanden hoogstwaarschijnlijk verlengen😇
Idem, ook Tidal genomen bij aankoop van een set actieve luidsprekers.
Moet je eens 'lekker luid' de live opname in het Nokia Theatre in LA van John Mayer van het nummer Gravity opzetten. Kippenvel...
 
  • Like
Reactions: nico180
Sinds eind december geen nieuws meer, alleen herhaling van wat we al weten.

Ben volledig overgestapt op Tidal, dus zit echt te wachten. Het is vooral dat ze niet die top40-muziek pushen, zoals Spotify en Deezer doen - muziek is dus gewoon een stuk leuker op Tidal.
 
  • Like
Reactions: Epyx