Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Aansluiten + wegwerken van USB cable

This site may earn commission on affiliate links.
Ik ben op zoek naar een bedrijf/persoon/tuner/... die in staat is om een USB laadkabel te installeren en mooi te integreren/wegwerken in het Model S interieur. Iemand een goede ervaring [in Belgie]?

[Zou graag een Coyote Mini een handige/juiste plaats geven in het interieur]

B.
 
Ik heb bij mijzelf een usb aansluiting gemaakt in mijn dashboard kastje.
Deze foto is van de bovenkant van het kastje zelf. de aansluiting zit rechtsboven in het kastje.
Uiteraard constant gepowered.
Ik gebruik hem voor mijn MiFi kastje
 

Attachments

  • IMG_2583.JPG
    IMG_2583.JPG
    390 KB · Views: 190
  • Like
Reactions: robertvg
Hi billytcherno,

In onderstaand draadje heb ik een foto geplaatst van hoe de Coyote er bij mij in zit. Ze hebben toen ook meteen een dashcam (voor en achter) ingebouwd.

Coyote

@Nick Nameless, ik betaal voor Coyote omdat ik voor Waze mijn smartphone de hele tijd actief moet houden en die dan niet kan gebruiken voor andere dingen. Het liefst zou ik Waze gewoon op de center console hebben, dan kan ik de Coyote opzeggen.
 
Ziet er goed uit !
Hoe/waar zit die coyote vast en loopt daar ook een voedingskabel heen? Zo ja, hoe?

De Coyote zit vast met een magneet op het dashboard. De kabel komt vanaf de centreconsole USB, en loopt onzichtbaar door de centerconsole, en komt linksboven het dashboardkastje achter het leer vandaan, achter de Coyote.

Dank voor het compliment Noelis, het was gezellig. Excuses dat ik vergeten ben om koffie aan te bieden......
 
  • Like
Reactions: Noelis