TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker and becoming a Supporting Member. For more info: Support TMC

Acceleratie Tesla

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by mvereecken, Sep 10, 2015.

1. Energie Gratiz

Energie Gratiz Active Member

Dat is niet erg...

2. Nanopixel

Nanopixel Member

Heerlijk om deze berichten te lezen! Kijk er al naar uit om dit zelf ook te ervaren.

Zal er niet zoveel mee rijden tijdens de week maar het worden alvast leuke weekends!

3. Xfrank

Xfrank Well-Known Member

Daar geloof ik niets van. Je zal versteld staan hoe vindingrijk je wordt om toch maar ritjes te verzinnen. vroeger deed ik nog geen 10000km per jaar, nu 38000 op 22 maand

4. EnIgmA_BE

EnIgmA_BE Member

Oei sh**. Ik deed vroeger al meer dan 40000 wat gaat dat nu geven????
    Ben al goed bezig trouwens.
    Levering 19 augustus, nu al meer dan 3000km!!!

Trouwens, veel plezier op jullie reis.

- - - Updated - - -

Schaam schaam
    ophaaldatum was 26/8

5. Xfrank

Xfrank Well-Known Member

Thanks! gaat wel lukken
    hopelijk zit het weer wat mee. zoals het er nu uit ziet komen we overal net een paar dagen te laat. we zien wel.

6. PeDuvelt

PeDuvelt Member

Was 75% ... maar ik kijk er naar uit om met de Ludicrous zelfs met een percentage van 30% de 650S er af te rijden!

7. CO2CLEAN

CO2CLEAN Olivier Willemsen

Helaas zal de Ludicrous mode geen effect hebben bij een SoC van 30%. De SoC heeft de meeste invloed op het beschikbare vermogen volgens mij.

8. PeDuvelt

PeDuvelt Member

Uiteraard, kan er alleen nog niet aan wennen dat hoe lager de batterij is, hoe trager hij rijdt, terwij dit bij een bak benzine net andersom is.

9. jpet

jpet Jan P.

Daarvoor gaan we nog een paar jaar geduld moeten hebben. De batterijen moeten verder staan. En dan is er nog de vraag of we zonder versnellingen aan de top speed van een 650S gaan komen, om het nog niet over de wegligging te hebben. De Model S blijft een zwaar beestje en dat voel je toch wel goed als je eens in een bocht gaat liggen.

10. ERvee

ERvee member

Absoluut. Ben gek op m'n S maar is een sportieve auto, geen sportauto.

11. PeDuvelt

PeDuvelt Member

De prijsklasse is natuurlijk ook niet dezelfde

12. jpet

jpet Jan P.

Inderdaad, en je kan er met meer dan 2 in + een hele hoop baggage. Heb nog geen seconde spijt gehad van deze wagen. Nu alleen nog de PKs die ik had verwacht en ik ben 100% tevreden.

13. Wolfke

Wolfke Member

Amen to that! :tongue:

14. AnalysiZ

AnalysiZ Active Member

#34 AnalysiZ, Sep 12, 2015
    Last edited: Sep 12, 2015
    Helemaal mee eens!

Nu nog even naar de beurs in ......... om ene zekere .. om te praten :smile:

We kunnen het ook commercieel uitleggen:
    In 2013 nogal wat mensen over de streep getrokken met fiscale uitleg en Range uitleg / Sucs etc.
    Vanaf Maart nogal wat mensen over de streep getrokken (en sinds kort gereferred dankzij ritje met de Insane mode)
    Hoeveel waren dat er meer geweest als het een Ludicrous demo was geweest???? :biggrin: (of zoals Jan aangeeft: Insane like it should have been, also at higher speeds...)
    Dus.... wat houdt ze tegen:cool:

Weer even terug naar de acceleratie: laatst zelfs een Ferrari meegemaakt die links kwam aanrijden (was vrij naast me) en die vervolgens alsnog achter mij aanschuift....

15. PeDuvelt

PeDuvelt Member

+1

Dit zou pas een golf van reclame kunnen teweegbrengen!

16. jpet

jpet Jan P.

Slim van die Ferrari, kon jij de vliegen voor hem vangen. Scheelt weer in poetswerk achteraf. :tongue:

17. Eric Vergeer

Eric Vergeer Member

Ben super blij met mijn Tesla. Echter mijn Suzuki GSX-R1000 yoshimura zat in 2,6 sec op de 100 en trok als een achterlijke door tot > 330 km/uur

Die strijd ga ik niet aan met mijn Tesla! En al zeker niet om enig risico voor de motor rijder te zijn

18. jpet

jpet Jan P.

Dit vind ik ook belangrijk. Spelen is ok maar als het met een motorrijder is, moet je zorgen dat hij de ruimte heeft. Als de motorrijder tussen de wagens aan het verkeerslicht staat ga ik bij groen niet vol op het pedaal.

19. Keezje

Keezje Active Member

Toch vraag ik me bij de meeste sprintjes af: staat die ASP nou aan of niet??

Ben ik de enige die altijd even weggglijdt, nog iets langer blijft spinnen en ook bij 50 km/h nog gierende banden kan hebben? Of moet ik eens extra langs het SeC?

P85 met 19" goodyears achter.

Om echt snel weg te zijn, hou ik eerst nog een beetje in en geef geleidelijk meer Watts.

20. HWS

HWS Supporting Member

Had ik met de conti's ook. Eerst een metertje opzij en dan vooruit. Alleen als het erg droog en warm was ging t goed. Nu met de michelin's lijkt t beter te gaan. Kan ook zijn dat ik minder uitgedaagd wordt...

Share This Page

• About Us

Formed in 2006, Tesla Motors Club (TMC) was the first independent online Tesla community. Today it remains the largest and most dynamic community of Tesla enthusiasts. Learn more.
  • Do you value your experience at TMC? Consider becoming a Supporting Member of Tesla Motors Club. As a thank you for your contribution, you'll get nearly no ads in the Community and Groups sections. Additional perks are available depending on the level of contribution. Please visit the Account Upgrades page for more details.

SUPPORT TMC