Energie Gratiz
Active Member
Dat is niet erg...Tot je een Zero SR tegen komt (op een droog wegdek met lekker warme achterband).
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dat is niet erg...Tot je een Zero SR tegen komt (op een droog wegdek met lekker warme achterband).
Zal er niet zoveel mee rijden tijdens de week maar het worden alvast leuke weekends!
Daar geloof ik niets van. Je zal versteld staan hoe vindingrijk je wordt om toch maar ritjes te verzinnen. vroeger deed ik nog geen 10000km per jaar, nu 38000 op 22 maand
Trouwens, veel plezier op jullie reis.
Wat was je SoC? Onder de 80% ervaar ik een aanzienlijk verschil in vermogen. In elk geval, met ludicrous mode blijft hij insane doortrekken tot boven de 120 km/u (dus langer dan de ongeveer 2 seconden van nu).
Was 75% ... maar ik kijk er naar uit om met de Ludicrous zelfs met een percentage van 30% de 650S er af te rijden!
Helaas zal de Ludicrous mode geen effect hebben bij een SoC van 30%. De SoC heeft de meeste invloed op het beschikbare vermogen volgens mij.
Was 75% ... maar ik kijk er naar uit om met de Ludicrous zelfs met een percentage van 30% de 650S er af te rijden!
....De Model S blijft een zwaar beestje en dat voel je toch wel goed als je eens in een bocht gaat liggen.
De prijsklasse is natuurlijk ook niet dezelfde
Amen to that! :tongue:Heb nog geen seconde spijt gehad van deze wagen. Nu alleen nog de PKs die ik had verwacht en ik ben 100% tevreden.
Inderdaad, en je kan er met meer dan 2 in + een hele hoop baggage. Heb nog geen seconde spijt gehad van deze wagen. Nu alleen nog de PKs die ik had verwacht en ik ben 100% tevreden.
Heb nog geen seconde spijt gehad van deze wagen. Nu alleen nog de PKs die ik had verwacht en ik ben 100% tevreden.
Weer even terug naar de acceleratie: laatst zelfs een Ferrari meegemaakt die links kwam aanrijden (was vrij naast me) en die vervolgens alsnog achter mij aanschuift....
Wat de omgeving het eerst opvalt aan een Tesla, zijn de uiterlijkheden: het grote scherm, de mooie lijn, de omvang,... Maar ik vind dat de Tesla pas echt tot zijn recht komt als iemand ermee kan (mee)rijden.
Op autostrades is cruise control gezellig en comfortabel rijden, en dat is allemaal wel leuk en gemakkelijk, maar het is pas aan de lichten dat Het Beest wordt losgelaten. Het Beest = de onwaarschijnlijke acceleratie die ik zelfs in mijn 70D mag ervaren. Om nog maar te zwijgen over de P85D's onder jullie...
Ik ben nooit echt bezig geweest met "optrekken aan de lichten" (zoals men dat in België zegt), maar als je aan de top van de pikorde zit, tja dan... is het moeilijk om dat niét te doen . Dan denk ik: "Hallo, uitgebouwde GTI die al op de gas aan het duwen is.", "He daar, Porsche Panamera die al een poosje in mijn rug rijdt en nu aan de lichten me zou willen passeren!" "Hola, motorijder, die op mijn rijvak naast en voor me komt staan, met de gedachte dat hij toch veel sneller zal vertrekken." Dit feestje gaat dus niet door voor hen .
En al zeker niet om enig risico voor de motor rijder te zijn