Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

accessoires

This site may earn commission on affiliate links.
Eind september loopt mijn lease op zijn einde en zal ik een de Tesla familie vervoegen met een model 3

Omdat ik op verschillende plaatsen kon lezen dat de levering van accessoires wel een tijdje kan duren dus ik wil er graag op tijd aan beginnen zodat alles binnen is tegen dat mijn model 3 toekomt.

Ik had de volgende dingen in gedachten
  • Mid console wrap
  • HDD voor sentry
  • Chrome delete
  • Hub
zijn er bepaalde shops of producten aan te raden voor een van deze accessoires?
Mis ik nog must have accessoires?

alvast bedankt
 
Eind september loopt mijn lease op zijn einde en zal ik een de Tesla familie vervoegen met een model 3

Omdat ik op verschillende plaatsen kon lezen dat de levering van accessoires wel een tijdje kan duren dus ik wil er graag op tijd aan beginnen zodat alles binnen is tegen dat mijn model 3 toekomt.

Ik had de volgende dingen in gedachten
  • Mid console wrap
  • HDD voor sentry
  • Chrome delete
  • Hub
zijn er bepaalde shops of producten aan te raden voor een van deze accessoires?
Mis ik nog must have accessoires?

alvast bedankt

Draadloze lader voor je mobiel :)
 
Eind september loopt mijn lease op zijn einde en zal ik een de Tesla familie vervoegen met een model 3

Omdat ik op verschillende plaatsen kon lezen dat de levering van accessoires wel een tijdje kan duren dus ik wil er graag op tijd aan beginnen zodat alles binnen is tegen dat mijn model 3 toekomt.

Ik had de volgende dingen in gedachten
  • Mid console wrap
  • HDD voor sentry
  • Chrome delete
  • Hub
zijn er bepaalde shops of producten aan te raden voor een van deze accessoires?
Mis ik nog must have accessoires?

alvast bedankt
Felle led-lampje voor kofferbak.
 
Zit er tegenwoordig standaard in dacht ik. Ik zou nog een matje voor de frunk overwegen en, afhankelijk van je uitvoering, vloermatten.
Ik heb mijn Model 3 sinds eind juni - zit geen draadloze lader in. Ben aan het kijken welke te kopen, vind een Aliexpres van 2 tientjes een beetje link, maar ook geen zin om er meer dan 100 euro voor uit te geven.
Verder hoeft er aan mijn auto niks extra's (wel minder, moet die vreselijke velgkappen er nog afhalen!)
 
Ik heb mijn Model 3 sinds eind juni - zit geen draadloze lader in. Ben aan het kijken welke te kopen, vind een Aliexpres van 2 tientjes een beetje link, maar ook geen zin om er meer dan 100 euro voor uit te geven.
Verder hoeft er aan mijn auto niks extra's (wel minder, moet die vreselijke velgkappen er nog afhalen!)
Ik gebruik al bijna een jaar mijn draadloze oplader van Ali en ik ben er nog steeds tevreden over. Als hij stuk gaat bestel ik direct terug dezelfde. Je moet geen 100 euro uitgeven, zonde van je geld.
 
Eind september loopt mijn lease op zijn einde en zal ik een de Tesla familie vervoegen met een model 3

Omdat ik op verschillende plaatsen kon lezen dat de levering van accessoires wel een tijdje kan duren dus ik wil er graag op tijd aan beginnen zodat alles binnen is tegen dat mijn model 3 toekomt.

Ik had de volgende dingen in gedachten
  • Mid console wrap
  • HDD voor sentry
  • Chrome delete
  • Hub
zijn er bepaalde shops of producten aan te raden voor een van deze accessoires?
Mis ik nog must have accessoires?

alvast bedankt

Must haves zijn:
1 SSD voor Sentry => zeker geen HDD
2 Stickertjes voor je deurhendels => anders trekken je passagiers steeds aan de nooduitgang
3 Wireless charger + Hub => die van Taptes zijn goed en betaalbaar
4 Van die rubberen deur / portier (?) strips => voorkomt heel veel vuil, scheelt beetje lawaai in de cabine en klinkt premium als je de deur dicht doet.
5 Alle LED lampjes vervangen
6 Zonnescherm maar dan niet die van Tesla, schreeuwend duur en sluiten niet goed aan en rammelen daarom snel. Die van Ali zijn slechter maar weel heel goedkoop. Je kan Tesland kunnen proberen als compromis.
7 Rubberen matten (van Ali)

Nog veel meer meuk te koop, bovenstaande vind is de bare minimum.