Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Accountpagina op tesla.com incompleet op iPhone

Het is me al langer opgevallen dat de rechterkant van de accountpagina op tesla.com niet zichtbaar is op Safari op de iPhone.

Dat betekent dat de documenten (facturen etc) niet te zien zijn op de iPhone.

Nu zie ik dat de afleverdatum met alle voertuiggegevens ook in datzelfde frame aan de rechterkant van de pagina zitten. Die zijn dus ook niet zichtbaar op de iPhone. Ik heb al geprobeerd om geforceerd een desktopversie aan te vragen, maar dat werkt niet.

Iemand enig idee hoe je dit deel toch kan zien op een mobiele browser? Ik begrijp dat de afleverafspraak geregeld op het laatste moment wordt verplaatst zonder sms. Het zou toch jammer zijn als ik dat niet meekrijg omdat ik al op het station sta en alleen een telefoon bij me heb.

Het is me al langer opgevallen dat de rechterkant van de accountpagina op tesla.com niet zichtbaar is op Safari op de iPhone.

Dat betekent dat de documenten (facturen etc) niet te zien zijn op de iPhone.

Nu zie ik dat de afleverdatum met alle voertuiggegevens ook in datzelfde frame aan de rechterkant van de pagina zitten. Die zijn dus ook niet zichtbaar op de iPhone. Ik heb al geprobeerd om geforceerd een desktopversie aan te vragen, maar dat werkt niet.

Iemand enig idee hoe je dit deel toch kan zien op een mobiele browser? Ik begrijp dat de afleverafspraak geregeld op het laatste moment wordt verplaatst zonder sms. Het zou toch jammer zijn als ik dat niet meekrijg omdat ik al op het station sta en alleen een telefoon bij me heb.
Ik heb dit al eens teruggekoppeld aan Tesla /Elon. Via twitter en email... kennelijk lage prioriteit

• Funny
Reactions: CJA Hulskamp
Dat is niet anders dan met dit forum.
Als je langere tijd niet naar een bepaald draadje hebt gekeken, dan spring hij niet automatisch naar de eerste ongelezen post.
Daarvoor is een button, maar die is op de telefoon in portrait-mode niet zichtbaar.
Even de telefoon kantelen en voilà: daar is ie.