Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Actie vereist: Uw Powerwall Award - mailt van Tesla

This site may earn commission on affiliate links.
Een klein uurtje geleden eindelijk meer zicht op het de Founders Series Powerwall award.
Hebben meer mensen deze mail gehad?
Wat mij verbaasd is de zin:
Als Tesla of een gecertificeerd installateur de Powerwall niet binnen 12 maanden in uw regio kan installeren, vervalt de on hold en zal Tesla een tegoed automatisch toevoegen op u account

-
Zijn er geen installateurs?
- Of keren ze liever Tesla credit uit en geen powerwalls?
Screenshot 2019-07-11 at 20.20.16.png
 
Ik hoopte ook dat er eindelijk nieuws was over de uitlevering, helaas....

Deze keus hebben we toch al eerder in de app voorgeschoteld gekregen? Snap dus de logica hierachter niet helemaal. Ook heeft Eneco ze in Nederland geïnstalleerd in het CrowdNet project, dus installateur is er al...
 
In Nederland zijn ze al wel geïnstalleerd dus het zou moeten werken.
Maar ik merkte ook al dat ze liever het krediet geven. De keuze hiervoor heeft iedereen in de app al gemaakt zoals @iWill al aangeeft.
Mijn contact bij de referrals geeft aan er geen hoop op te moeten hebben en maar gewoon voor het krediet kiezen :(
 
  • Informative
Reactions: PascalH
Ja ze gaan ons afschepen met 6300,- euro krediet omdat een powerwall iets meer kost, ik wil de powerwall hebben want wil er 2 bij gaan kopen om in totaal 3 in mijn garage te hebben. Ik zal ze tzt hierover benaderen zodra ik wat tijd heb.
 
  • Like
Reactions: PascalH
Hee, kijk eens aan, beweging in de levering. Benieuwd of die e-Rally Powerwall 2 nog eens aan de muur kan komen @Daniel 74

Ik reed deze week naar Portugal en zag dat JustDiggit in Europa ook wel wat graafwerkzaamheden zou mogen verrichten. Wat een woestijn is dat aan het worden in centraal Spanje.
 
Huh en als ik vraag of het gebruikt kan worden voor aanschaf van een X is het nee...
Kennelijk enkel krediet voor service beurten of dingen die niet onder de garantie vallen maar ik wil ze spreken om aan te geven dat ik in de markt ben voor 2 extra naast de founders edition powerwall, kijken wat hun antwoord dan is, geld verdienen gaat denk ik voor krediet.
 
  • Like
Reactions: PascalH
Ik heb een aantal weken geleden een PowerWall besteld. Kreeg ik een bericht van Tesla dat ze nog niet leveren in België en dat er nog geen leverdatum bepaald kan worden. Maar het is heel zeker dit jaar niet meer. Zijn er eigenlijk personen op dit forum die al een PowerWall 2 geïnstalleerd hebben in België of Nederland?
 
Ik heb een PW2 al bijna 2 jaar hangen op mijn 230V net in combinatie met 32 zonnepanelen. Dit naar volle tevredenheid. Eneco wilde een proef doen met ca. 25 stuks In NL voor balanceren van het net. Ik had me daarvoor aangemeld. Met de proef heb ik niet meegedaan omdat later bleek dat er problemen waren met het aansluiten op ons 3 fase net en dat men daar nog niet uit was. Ook werd van mij een extra investering daarvoor gevraagd wat vooraf niet duidelijk was. Of de proef ooit door is gegaan, ik denk het niet.
Ik was inclusief installatie 9300 euro (meen ik me ter herinneren) kwijt, maar heb Mia etc toegepast dus er ging nog wat af.
Eigenlijk een onzinnige investering omdat we in NL nog kunne salderen maar hij staat wel mooi aan de muur.
Voor mijn huis in Ierland heb ik er twee stuks al jaren in bestelling maar of die ooit komen ?
Afijn mooi product maar verkoop, levering, installatie, communicatie en levertijd zijn zeer slecht.
 
Last edited:
  • Informative
Reactions: FrankNL
Ook vanmiddag de email ontvangen met de €6300 tegoed. Zwaar teleurgesteld in Tesla; hun beste ambassadeurs van het eerste uur afschepen met zoiets. Ik heb geen accessoires nodig en service zit in mijn lease contract. Powerwall kost € 7.500 en niet € 6.300. Hoop dat ik het tegoed mag doorverkopen aan iemand die wel voor 1 september 2021 een nieuwe Tesla wil aanschaffen.
 
Ook vanmiddag de email ontvangen met de €6300 tegoed. Zwaar teleurgesteld in Tesla; hun beste ambassadeurs van het eerste uur afschepen met zoiets. Ik heb geen accessoires nodig en service zit in mijn lease contract. Powerwall kost € 7.500 en niet € 6.300. Hoop dat ik het tegoed mag doorverkopen aan iemand die wel voor 1 september 2021 een nieuwe Tesla wil aanschaffen.
en FSD kost inmiddels ook €7500 ipv €6300