Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Activiteit bij het laden

Wat doe ik tijdens het laden

  • Ik werk in de auto

    Votes: 12 44.4%
  • Ik ga terug naar huis

    Votes: 0 0.0%
  • Ik ga iets eten/drinken indien de mogelijkheid dit aanbied.

    Votes: 25 92.6%

  • Total voters
    27
This site may earn commission on affiliate links.
Hallo

Als Tesla rijder , gaan jullie wel eens naar binnen voor iets te eten/drinken tijdens het laden indien dit mogelijk is ?
Ik vraag mij namelijk af als het de moeite is om bijvoorbeeld een laadstation te openen als de chauffeurs toch in hun wagen blijven zitten of terug naar huis gaan. Zeker nu met de superchargers die op 40 min een Tesla volladen.
 
Alledrie de opties eigenlijk en afhankelijk van de situatie. Op vakantierit combineer ik het met de eetmomenten. Tijdens werktijd combineer ik het met een call of wat e-mails. Maar voor mijn werk rijd ik zelden meer dan 300km op een dag. In totaal rij ik zo'n 50k per jaar waarvan 35k zakelijk.
 
Hallo

Als Tesla rijder , gaan jullie wel eens naar binnen voor iets te eten/drinken tijdens het laden indien dit mogelijk is ?
Ik vraag mij namelijk af als het de moeite is om bijvoorbeeld een laadstation te openen als de chauffeurs toch in hun wagen blijven zitten of terug naar huis gaan. Zeker nu met de superchargers die op 40 min een Tesla volladen.
Vroeger was het 40 minuten nu duurt het al een uur of meer. Dus een versnapering of iets drinken zou wel leuk zijn..
 
Wat wij vandaag deden? Wachten op een MY... 😇


IMG_5489.jpg