Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Actuele levertijd Tesla shop

This site may earn commission on affiliate links.
Heeft iemand enig idee wat doorgaans de levertijd is van de Tesla-shop? Inmiddels hebben energiebedrijf en elektricien alles gedaan voor het laadpunt maar de bestelde TWC wil maar niet komen.

Natuurlijk geen enkele reactie op mails aan de shop, maar misschien heeft iemand op het forum recente ervaringen?
 
Ik heb het nog even gecheckt. Noch in de e-mailbevestiging, noch op de website van de shop is een telefoonnummer te vinden. Alleen een e-mail adres, maar die reageert niet. Wat begin ik toch een verschrikkelijke hekel aan Tesla te krijgen.
Ik had mn bestelling binnen een paar dagen in huis (ging wel om andere items). Eerst een bevestigingen ordernummer, daarna een invoice en later een tracking email. In de invoice staat het volgende mailadres: [email protected] voor vragen mbt de shop leveringen.
 
sorry, copy issue, moet dus het volgende mailadres zijn:
[email protected]
Hartelijk dank. Heb email al aantal keren geprobeerd. Alleen auto-responder. Vandaag via chat vriendelijke dame die meer dan tien minuten nodig had om "de order te vinden" en vervolgens niets anders kon constateren dan dat er "geen statusupdates zichtbaar zijn". Ze zou de order doorsturen naar de verantwoordelijke (huh? Waar is 'ie nu dan? In postvak IN van de portier?). Die zou per email contact opnemen.

U begrijpt het al. Krekels...
 
Laatste nieuws: chat doet het ook niet meer. Zit al tijden naar een "We’re connecting you with a Tesla expert…" schermpje te kijken. En nog steeds geen enkele update over mijn bestelling. Op mail wordt niet eens meer gereageerd. Ik ga de installateur maar weer vragen of hij alsjeblieft nog wat tijd kan vrijhouden voor de installatie. Plannen wordt niets zo.