TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker and becoming a Supporting Member. For more info: Support TMC

Aero velgen herstel stift stoeprandschade

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by stannitje, Aug 25, 2019.

Tags:
  1. stannitje

stannitje Member

2. DeHakkelaar

DeHakkelaar Active Member

Waarom bestel je hem niet gewoon op Amazon? Verwacht je dat hij in Europa goedkoper zal zijn?

3. stannitje

stannitje Member

"Currently, there are no sellers that can deliver this item to your location."

Wordt niet naar Europa verscheept via Amazon...

4. DeHakkelaar

DeHakkelaar Active Member

Ai ik zie het ja. Ik zag als eerste staan dat ze dit gewoon leveren naar Nederland maar als je doorklikt opeens niet meer.

Er is een andere lakstift die ook heel goed overeen komt maar die kan ik nu even niet vinden.

5. NielsT

NielsT Member

Sterkte met de schade... :( is mij ook overkomen helaas. In mijn zoektocht naar lakstiften kwam
    Ik daar ook op uit. Echter, een erkend schadeherstelbedrijf kon voor €75 de velg als nieuw herstellen/spuiten. De kans dat ik nogmaals schaaf/schamp acht ik kleiner in de nabije toekomst (zie het als leergeld). De spuiter wist wel te melden dat de grijze metallic erg dicht of zelfs gelijk is aan die van een mercedes kleurenpallet, misschien dat dat je zoektocht kan versnellen?

6. ScoopT

ScoopT Member

• Informative x 2
    • Like x 2
  7. TrebVs

TrebVs Bert v Sas, Wemeldinge

• Like x 1

Share This Page

• About Us

Formed in 2006, Tesla Motors Club (TMC) was the first independent online Tesla community. Today it remains the largest and most dynamic community of Tesla enthusiasts. Learn more.
  • Do you value your experience at TMC? Consider becoming a Supporting Member of Tesla Motors Club. As a thank you for your contribution, you'll get nearly no ads in the Community and Groups sections. Additional perks are available depending on the level of contribution. Please visit the Account Upgrades page for more details.

SUPPORT TMC