Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Afgebroken. En we zitten in Italië

This site may earn commission on affiliate links.
Zag net iets hangen midden onder de rechterdeuren. Plastic strip is afgebroken. Moet ik me zorgen maken?
 

Attachments

  • IMG-20200717-WA0004.jpg
    IMG-20200717-WA0004.jpg
    136.8 KB · Views: 102
  • IMG-20200717-WA0003.jpg
    IMG-20200717-WA0003.jpg
    155 KB · Views: 79
Ik zou even langs de dichtstbijzijnde Alfa Romeo dealer langsgaan.

Die zijn heel goed in het weer vast zetten van losse onderdelen.
Zo waar! Ik rij regelmatig klassieke rally's. Met oude auto's (te) hard over de mooiste wegen van Europa crossen, mooier wordt het niet. Alsof je je eigen jongensboek vult met jezelf in een hoofdrol.
In het deelnemersveld veel Volvo's, Porsches en ... Alfa's. Enige jaren geleden reed ik de www.slsclassic.nl over de keitjes van Parijs-Roubaix. Voor mij een Alfa. Eerst viel zijn bijrijders-raam in de deur. Daarna liet de achterklep los die ik gelukkig nog kon ontwijken. Mijn Duitse platgeslagen Kever gaf geen krimp:)
 
  • Like
Reactions: BobbyKings
Update: na met veel moeite de tape gekocht te hebben onder de auto gekropen en toen was het stuk plastic al verdwenen. De overblijvende uiteinden maar ingetapet. Zal maar een ranger inschakelen. Eens kijken of hij hier in Italië ook ingeschakeld kan worden.

Update: afspraak volgende week donderdag. Ben heel benieuwd of dit door een mobile ranger gemaakt kan worden en dat met een heel verhaal in het Nederlands
 
Last edited:
  • Informative
Reactions: zkpq
Ben heel benieuwd of dit door een mobile ranger gemaakt kan worden en dat met een heel verhaal in het Nederlands
Wat denk je?

Ik wacht op de Tesla rijders die teleurgesteld zijn dat ze in het buitenland niet in perfect Nederlands werden geholpen, en luidop vertellen hoe ze dat met hun Citroën nooit aan de hand hadden want de dealer reed zelf op zondagochtend van Nederland helemaal tot in Italië om de auto op te halen... Dàt is pas service, en het is schande dat je dat bij Tesla niet kan!
 
  • Like
  • Funny
Reactions: shthpnz and Exiteer
Op 24 aug 2016 - op vakantie in een verbouwde boerderij in de Marken - ontdekte ik s'ochtends vroeg dat er een bout in een van de banden zat. Vervolgens met Tesla in Nl gebeld - eigenlijk alleen om advies te vragen. Vervolgens ging men - zonder dat ik er om vroeg - alles voor mij regelen. Via Tesla Italië een garage in Fano opsnorren. De juiste band vanuit Milaan die kan op te laten komen. En een autoambulance om mijn auto op te laten halen. Uiteindelijk heb ik alleen de band en het verwisselen hoeven te betalen. Was wel jammer, want we wilden juist die ochtend naar Norcia in de Monti Sibillini gaan.

Zal die dag nooit vergeten.. niet om die band.. Om half 4 werden we gewekt door een aardbeving... bleek op hemelsbreed 90 km afstand te zijn geweest, kracht 6,2, epicentrum vlak bij Norcia.. Ruim 290 doden, het plaatste Amatrice vrijwel volledig van de kaart verdwenen.. Ook in Norcia veel schade.. De dagen erna nog vele naschokken gevoeld...

Heel klein leed, zo'n band.... Maar een ongekende service natuurlijk.
 

Attachments

  • IMG_4695.jpeg
    IMG_4695.jpeg
    517.5 KB · Views: 71
Je hebt waarschijnlijk een hobbel geraakt, is mij vorig jaar in Spanje ook gebeurt met de X.
Gewoon mee terug gereden en in Nederland de strip bij Tesla besteld.
Inderdaad iets van € 50,-.Zelf in 5 minuten eronder gedrukt. ( Vraag wel of ze er wat clipjes bij doen, zijn sowieso handig om te hebben)
 
  • Informative
Reactions: Exiteer
Ik moet wel zeggen dat m'n Tesla de meest eenvoudige auto is om cosmetisch uit mekaar te halen. Waar ik in mijn Audi en BMW toch wat bezig was om uit te dokteren hoe panelen vast zaten, zitten bijvoorbeeld de meeste interieurpanelen in de X gewoon met clips vast. Een keertje netjes trekken en je kan ze zo demonteren, en later weer monteren.
 
Update: na met veel moeite de tape gekocht te hebben onder de auto gekropen en toen was het stuk plastic al verdwenen. De overblijvende uiteinden maar ingetapet. Zal maar een ranger inschakelen. Eens kijken of hij hier in Italië ook ingeschakeld kan worden.

Update: afspraak volgende week donderdag. Ben heel benieuwd of dit door een mobile ranger gemaakt kan worden en dat met een heel verhaal in het Nederlands

Ik zou gewoon vakantie gaan vieren en er niet teveel tijd in stoppen.
Weer terug in Nederland eens kijken of Tesla dit een keer kan fixen.