Auto (X 100D) 8/9 opgehaald in Tilburg. Na inspectie een en al vlekken op de kunstof lijsten (wielkasten etc.) na melding is geprobeerd dit weg te halen maar lukte niet. Het antwoord van Tesla was dat dit een vaker voorkomende probleem was en de kappen vervangen moeten worden (waarom doen jullie dat niet voor aflevering ?). Buiten een geconstateerd lakprobleem en slecht gepoetste auto was blijkelijk alles in orde (hoe kon ik me vergissen!). Tijdens de thuisrit hoorden we iets schuiven bij iedere bocht, alles gecontroleerd niks los in dashboardkastje of onder de frunk. Thuis gekomen toch maar iets verder gekeken en wat bleek, de dop van de remvloeistof lag gewoon los onder de beschermkap, met als gevolg dat de remvloeistof al rijkelijk over het reservoir was gelopen. De 3e rij (7 zits) omhoog klappen was ook een feest, alle fabrieksstikkers zaten nog op de stoelen. De raam aan de bestuurderskant klemt en gaat vaker open dan gewoon dicht. Trekhaak is maar half afgemonteerd ... ik kan nog wel even zo door gaan. Deze auto is niet afgeleverd, deze auto is gedumpt .... op woensdag (toen ik de ruitensproeier nodig had) kwam ik tot de constatering dat zelfs dit teveel moeite was geweest om even te vullen. Hier kan niemand blij van worden ... auto staat nu al bijna een week bij Tesla om alle punten te fixen (Hasselt). Al met al is mijn ervaring niet al te best (en dan druk ik me nog lichtjes uit). Vlekje hier en daar zal ik niet over zeuren, maar als je een auto zo krijgt afgeleverd moeten ze zich kapot schamen. Ik vraag me alleen af wat me meer stoort de problemen aan de auto of de totale discommunicatie van Tesla zelf over 'mijn' probleem. Heb van maandag tot woensdag aan de telefoon gehangen om maar überhaupt iets te vernemen wat nu de planning zou gaan zijn. Communicatie vanuit Hasselt daarentegen is vooralsnog wel prima. Voor mij is in ieder geval het hele delivery team in Tilburg niet capabel om een auto af te leveren zover is duidelijk!