Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Aflopen leasecontract

This site may earn commission on affiliate links.
Tsja, dat zijn best wat dealbreakers bij elkaar inderdaad, die heb ik allemaal niet.

Voor wie het interessant vindt, dit is de inruilwaarde die ik zou krijgen wanneer de auto van mij was (en niet van de leasemij zoals nu het geval is): €17.2k incl. btw met 177.700km
Ben ik gek of is dat wel een serieus laag bod? Ik kreeg zelfs voor mijn 8 jaar oude Prius met 144000 op de teller 10k terug bij Tesla en die was in aanschaf echt een stuk goedkoper.
 
Ik heb gisteren ook de geschatte inruilwaarde ontvangen voor onze model x p100d multicoat red met wit interieur en FSD uit 2017, 147k km op de teller (catalogus waarde was destijds iets van € 175k):

€ 21.602,- inclusief btw

Ik twijfelde al zeer over mijn model S plaid bestelling, die twijfel is nu wel helemaal weg.

Als iemand geïnteresseerd is in een model s plaid, zwart met crème interieur en yoke stuur voor mijn bestelprijs uit 2021 (12,5 lager dan de huidige prijs), kan die mij pm’en. Ik neem hem niet af.
 
Ik heb gisteren ook de geschatte inruilwaarde ontvangen voor onze model x p100d multicoat red met wit interieur en FSD uit 2017, 147k km op de teller (catalogus waarde was destijds iets van € 175k):

€ 21.602,- inclusief btw

Ik twijfelde al zeer over mijn model S plaid bestelling, die twijfel is nu wel helemaal weg.

Als iemand geïnteresseerd is in een model s plaid, zwart met crème interieur en yoke stuur voor mijn bestelprijs uit 2021 (12,5 lager dan de huidige prijs), kan die mij pm’en. Ik neem hem niet af.
Oh ja, onze X heeft als één van de laatsten nog onbeperkt superchargen, gekoppeld aan de auto en niet aan de eigenaar (want nog besteld in 2016).
 
Aangekomen in LAX en met de Model Y van Herz op weg naar Palm Springs. Californië, Tesla capital hoor! Je ziet ze in alle kleuren 👍🏻
 

Attachments

  • IMG_9513.jpeg
    IMG_9513.jpeg
    516.9 KB · Views: 106
  • IMG_9512.jpeg
    IMG_9512.jpeg
    786 KB · Views: 89
Terug indienen via de website.
Dat scheelt idd, ze bieden nu maar €28k.
Begreep van de verkoper in Purmerend dat het een actueel bod van de handel is en dus niet mogelijk een datum in de toekomst op te geven. Ook als je ermee akkoord gaat wordt het bedrage t.z.t. geactualiseerd en wordt de auto dan door een ander bedrijf getaxeerd op schade etc. Dat betekent dat ze over 3 maanden waarschijnlijk maar 22-24 bieden min de aftrek voor gebruikssporen. Niet veel..
 
Heb je trouwens nog naheffingen gekregen voor allerhande krasjes en deukjes?

ik heb zelf een kras in mijn bumper waarvoor ik wel een naheffing verwacht, maar zag gisteren ook een klein deukje op de achterbumper (zal wel iemand met een trekhaak tegenaan gereden zijn) en her en der wat lichte krasjes op de zijkant van ik denk kinderfietsjes hier in de straat.. ben benieuwd wat me te wachten staat..
 
Bij mijn vrouw op het werk begint het op te vallen. Iedereen krijgt een factuur rond de 450 euro. Soms terecht maar soms ook totaal niet. (Zowel in positieve als negatieve zin)

Het voelt een beetje als een verdienmodel aan van de 3° partij die dit afhandelt voor de LM, wetende dat die wagens in loten worden opgekocht en dan meestal op een trailer naar god mag weten waar worden verscheept.
 
Begin deze maand een Model S besteld en de Model 3 (sept 2019) (44.000 km) aangeboden om in te ruilen omdat de simulator mij 31.000 excl. btw aangaf.

Ondertussen heb ik de definitieve prijs binnen: €31.000 excl. btw (+ overzet van FSD naar mijn nieuwe model S).

Ik vond dit heel keurig gezien ik er heel wat moeite in zou moeten steken om aan die prijs te verkopen op de 2e handsmarkt en ik natuurlijk nog 7500 euro meerwaarde voor mijn FSD zou krijgen daarbovenop.