Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Afspraak plannen via de app

This site may earn commission on affiliate links.
Hebben meer mensen het probleem dat je geen Nederlandse adressen in kan voeren in de app? Wanneer ik mijn straat invoer krijg ik geen hit.

Nu maar een afspraak ingepland ergens in Amerika. Eens zien wat ze bij Tesla gaan doen.

Al drie maanden bezig om diverse gebreken van mij M3 gerepareerd te krijgen. Rotterdam krijgt het niet voor elkaar en Amsterdam zijn een stel zakkenwassers. Halve werk-orders, geen reacties terug etc.

Zal de auto bijna bij een service center voor de deur parkeren en pas ophalen als alles verholpen is...
 
Ik begrijp het even niet helemaal. Als ik via de app een afspraak wil plannen krijg ik eerst een heel keuzemenu met opties waarvoor de afspraak is (software, deurgrepen, onderhoud, in totaal iets van 15 keuzes). Daarna krijg ik een keuzemenu op datum waar ik geholpen kan worden. (lokatie, datum, tijd). Ik zag nergens zelfs maar de optie om een adres in te voeren...
 
Ik begrijp het even niet helemaal. Als ik via de app een afspraak wil plannen krijg ik eerst een heel keuzemenu met opties waarvoor de afspraak is (software, deurgrepen, onderhoud, in totaal iets van 15 keuzes). Daarna krijg ik een keuzemenu op datum waar ik geholpen kan worden. (lokatie, datum, tijd). Ik zag nergens zelfs maar de optie om een adres in te voeren...

Precies, ik begrijp 'm ook niet helemaal.
 
1.jpeg 2.jpeg 3.jpeg 4.jpeg

3.jpeg




Misschien verschil tussen Model S en Model 3 ?
 
  • Like
Reactions: 1MP3R4T0R
Ik had enkele weken terug ook een fenomeen dat SeC Hasselt niet in de lijst zat. De dag erop wel.
Het probleem is dat er enkel adressen in de VS komen te staan. Als ik mijn woonplaats invoer dan verschijnt er niets. Ook de plaatsnaam van een willekeurig Nederlands SeC geeft geen enkel resultaat.

Haha. Tesla is nu eindelijk onbereikbaar geworden!
Ik heb het SeC een e-mail gestuurd en werd netjes binnen een uur teruggebeld. Ondanks dat het onhandig is dat je niet zelf kan bellen zijn ze zeker wel bereikbaar.

Ik heb dit ook gehad. Blijkbaar hangt het samen met de taal instellingen op je telefoon. Probeer eens je telefoon op Nederlands te zetten. Dat loste mijn probleem op
Mijn telefoon staat gewoon op het Nederlands en ook locatie voorzieningen zijn ingesteld voor de Tesla app. Ook na een herstart van de telefoon werkt het niet.
 
Ik kan al meer dan een mand helemaal geen afspraak maken via de app - optie is gewoon verdwenen. Onlangs was de functie even terug maar paar uur later weer verdwenen. Heb al meerdere malen gemaild maar geen enkele reactie...
 
Hallo allemaal, ik ben net via een occasionlease van Mister Green toegetreden tot het illustere Tesla-gezelschap. Helaas ook al binnen een maand gedoe: de parkeersensoren van mijn Model S werken niet meer. Ik heb dus een afspraak gemaakt bij het servicecentrum in Den Haag. Daar kan ik echter pas over 2 maanden terecht! Is dat iets waar ik me maar bij neer moet leggen? Heb overigens alle resets al uitgevoerd en de sensoren schoongemaakt, maar zonder effect.
 
Hallo allemaal, ik ben net via een occasionlease van Mister Green toegetreden tot het illustere Tesla-gezelschap. Helaas ook al binnen een maand gedoe: de parkeersensoren van mijn Model S werken niet meer. Ik heb dus een afspraak gemaakt bij het servicecentrum in Den Haag. Daar kan ik echter pas over 2 maanden terecht! Is dat iets waar ik me maar bij neer moet leggen? Heb overigens alle resets al uitgevoerd en de sensoren schoongemaakt, maar zonder effect.
Geen garantie bij Mark ( Mr Greenlease) ?
 
Hallo allemaal, ik ben net via een occasionlease van Mister Green toegetreden tot het illustere Tesla-gezelschap. Helaas ook al binnen een maand gedoe: de parkeersensoren van mijn Model S werken niet meer. Ik heb dus een afspraak gemaakt bij het servicecentrum in Den Haag. Daar kan ik echter pas over 2 maanden terecht! Is dat iets waar ik me maar bij neer moet leggen? Heb overigens alle resets al uitgevoerd en de sensoren schoongemaakt, maar zonder effect.

Misschien ander SEC kiezen? In Tilburg bijvoorbeeld kun je eerder terecht denk ik.
 
Ben net even langsgereden bij SEC Den Haag. Was een aangename verrassing. Zij waren bereid om snel te kijken én het probleem ter plekke op te lossen met een nieuwe sensor. Helaas blijkt de sensor niet stuk te zijn, maar de kabel. Dus toch maar even wachten dan. Kan nog even kijken of Mr Green een tijdelijke oplossing heeft. Dank voor jullie reacties!