Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Afspraak via app: hoe alternatieve datum?

This site may earn commission on affiliate links.
Weet iemand hoe je via de app een andere datum kan krijgen voor een serviceafspraak? Ik zie steeds alleen het eerste beschikbare moment. Maar dan kan ik niet. Een latere datum kan ik nergens kiezen lijkt het.

Ik heb al een afspraak met een Ranger staan maar moet onverwacht weg die dag. Het gaat alleen om de vervanging van een afgebroken kofferbakgreep, dus dat kan ik ook prima zelf. Had ook gevraagd om hem op te sturen maar heb niets ontvangen. Hier heb ik wel sms verkeer met Tesla over gehad, maar dit nummer accepteert vandaag geen nieuwe sms.

Tesla: “we make your life more complicated than it should. Just because we can”
 
Ik heb beide geprobeerd. Bij bewerken komt er pas een andere datum in beeld als ik een ander adres kies. En dan ook maar een datum en geen selectie om uit te kiezen.

Ook bij het plannen van een nieuwe datum na annuleren krijg ik voor een SC maar een datum. Bij de mobiele service kon ik kiezen uit twee data met drie tijdstippen. Maar geen geschikte er tussen en geen mogelijkheid om een alternatieve datum te vragen.
 
Ik had voor morgen een ranger afspraak staan voor het resetten van het bandenspanningssysteem omdat de winterwielen niet herkend worden in mijn classic. Maar wilde die afspraak annuleren omdat ik hoogstwaarschijnlijk toch nog foutmeldingen zou blijven houden.
Maar annuleren kon niet omdat de afspraak niet meer in de app stond.
Bleek dat na mailen naar het adres van de afspraakbevestiging, de afspraak al door Tesla zelf geannuleerd was.
Toch knap he, dat die AI tegenwoordig mijn gedachten kan lezen!
 
Aangezien did draadje het meest in de buurt komt de volgende vraag,

Ik wil in de app (android) een afspraak plannen voor een CSS upgrade, ik kom niet verder in het veld waar ik mijn locatie in moet vullen, ik kan dus geen afspraak plannen omdat de locatie niet kan worden ingevoerd, ziet alleen US locaties....

Iemand een idee?
 
Aangezien did draadje het meest in de buurt komt de volgende vraag,

Ik wil in de app (android) een afspraak plannen voor een CSS upgrade, ik kom niet verder in het veld waar ik mijn locatie in moet vullen, ik kan dus geen afspraak plannen omdat de locatie niet kan worden ingevoerd, ziet alleen US locaties....

Iemand een idee?


Helpt het als je begint met het huisnummer of de postcode i.p.v. de straatnaam? (dus iets van 3 dorpsstraat amsterdam)