TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker and becoming a Supporting Member. For more info: Support TMC

Afspraak via app: hoe alternatieve datum?

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by MaSansky, Jan 4, 2020.

1. MaSansky

MaSansky Member

Weet iemand hoe je via de app een andere datum kan krijgen voor een serviceafspraak? Ik zie steeds alleen het eerste beschikbare moment. Maar dan kan ik niet. Een latere datum kan ik nergens kiezen lijkt het.

Ik heb al een afspraak met een Ranger staan maar moet onverwacht weg die dag. Het gaat alleen om de vervanging van een afgebroken kofferbakgreep, dus dat kan ik ook prima zelf. Had ook gevraagd om hem op te sturen maar heb niets ontvangen. Hier heb ik wel sms verkeer met Tesla over gehad, maar dit nummer accepteert vandaag geen nieuwe sms.

Tesla: “we make your life more complicated than it should. Just because we can”

2. Limbo2121

Limbo2121 Active Member

Als je eenmaal een afspraak hebt staan kun je hem mi niet meer verplaatsen. Dus annuleren en nieuwe inplannen. Dan zie je wel alternatieve data.

3. Tezlaowner

Tezlaowner Member

Vreemd. In de app kan ik wel een service afspraak datum wijzigen. Service afspraak plannen > datum en tijd (bewerken, in het blauw).

4. MaSansky

MaSansky Member

Ik heb beide geprobeerd. Bij bewerken komt er pas een andere datum in beeld als ik een ander adres kies. En dan ook maar een datum en geen selectie om uit te kiezen.

Ook bij het plannen van een nieuwe datum na annuleren krijg ik voor een SC maar een datum. Bij de mobiele service kon ik kiezen uit twee data met drie tijdstippen. Maar geen geschikte er tussen en geen mogelijkheid om een alternatieve datum te vragen.

5. ebullio

ebullio Well-Known Member

Ik had voor morgen een ranger afspraak staan voor het resetten van het bandenspanningssysteem omdat de winterwielen niet herkend worden in mijn classic. Maar wilde die afspraak annuleren omdat ik hoogstwaarschijnlijk toch nog foutmeldingen zou blijven houden.
    Maar annuleren kon niet omdat de afspraak niet meer in de app stond.
    Bleek dat na mailen naar het adres van de afspraakbevestiging, de afspraak al door Tesla zelf geannuleerd was.
    Toch knap he, dat die AI tegenwoordig mijn gedachten kan lezen!

• Funny x 2
  6. Dim70

Dim70 Member

Aangezien did draadje het meest in de buurt komt de volgende vraag,

Ik wil in de app (android) een afspraak plannen voor een CSS upgrade, ik kom niet verder in het veld waar ik mijn locatie in moet vullen, ik kan dus geen afspraak plannen omdat de locatie niet kan worden ingevoerd, ziet alleen US locaties....

Iemand een idee?

7. Prlwytzkofsky

Prlwytzkofsky Member

Helpt het als je begint met het huisnummer of de postcode i.p.v. de straatnaam? (dus iets van 3 dorpsstraat amsterdam)

8. Dim70

Dim70 Member

Nee
    Nee helaas, ik krijg dus alleen Amerikaanse postcodes te zien.
    Locatierechten staan overigens aan in de app.

Share This Page

• About Us

Formed in 2006, Tesla Motors Club (TMC) was the first independent online Tesla community. Today it remains the largest and most dynamic community of Tesla enthusiasts. Learn more.
  • Do you value your experience at TMC? Consider becoming a Supporting Member of Tesla Motors Club. As a thank you for your contribution, you'll get nearly no ads in the Community and Groups sections. Additional perks are available depending on the level of contribution. Please visit the Account Upgrades page for more details.

SUPPORT TMC