Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Aftermarket Velgen Voor Model 3

This site may earn commission on affiliate links.
View attachment 432273 View attachment 432274 Inmiddels mijn wagen in ontvangst mogen nemen. Erg content met de wagen en de keuze voor de velgen.

Er zitten nu Monaco centercaps in en geen dopjes op de bouten. Ik wil graag nog Tesla logo centercaps plaatsen en dopjes op de bouten, maar de donkere set voor de aeros staat niet zo mooi denk ik. Iemand nog goede suggesties?

Hoi Roel87,

Ook ik heb de Monaco GP6 velg, wat heb je uiteindelijk gedaan aangaande je centercaps? Foto?

Ik zie ook liever iets met Tesla logo, maar logo op een wrap zetten zie ik mezelf niet aan beginnen.

Whats-App-Image-2019-11-25-at-20-40-01.jpg
 
Ik heb nog steeds de Monaco caps. Ik zocht zilveren Tesla caps met een verdiept logo zoals op de model S geplaatst worden.
Helaas heb ik ze nog niet voor een normale prijs gevonden, enkel een US variant die excl verzenden al meer dan 60 euro moesten kosten. Dit vond ik iets te gek voor een paar plastic dopjes.
 
Ik heb nog steeds de Monaco caps. Ik zocht zilveren Tesla caps met een verdiept logo zoals op de model S geplaatst worden.
Helaas heb ik ze nog niet voor een normale prijs gevonden, enkel een US variant die excl verzenden al meer dan 60 euro moesten kosten. Dit vond ik iets te gek voor een paar plastic dopjes.
US $9.46 21% OFF|VOOR TESLA MODEL X S 3 auto styling XWC1385 01 Auto Accessoires 56MM 58MM Badge Naafdeksel cover embleem-in Wielnaafafdekkingen van Auto´s & Motoren op AliExpress

Na nog geen 10 seconden zoeken gevonden voor nog geen € 10,- ;)
 
  • Funny
Reactions: Bas.
Wat ik persoonlijk jammer vindt is dat dit 4 dezelfde velgen zijn. Aangezien de draairichting links en rechts anders is, ziet het er aan de linkerkant dan ook anders uit dan aan de rechterkant. Het lijkt dan net of de wielen tegen de richting in draaien. Maar misschien ben ik wel te veel Pietje Precies.
 
  • Like
Reactions: PaulusdB
Tsportline TST bijvoorbeeld. Nu 300 dollar korting tot einde jaar.
Tesla Model 3 20

Deze (staggered versie, grijs) heb ik in VS besteld, met een weekje binnen. Alvast voor de zomer. Originele velgen gebruik ik met winterbanden.

ook te koop via Wheelclinic velgenshop

Ander alternatief via EVT Wheel for Tesla Model 3 - 19" & 20" ("Turbine" Style)
zijn iets goedkoper, maar ook wat zwaarder...

Tsportline was ik inderdaad al eerder tegen gekomen maar die prijzen vind ik te hoog hier. In Canada/US heb je ook nog de velgen van fast wheels maar die heb ik nog niet gevonden hier.