TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker and becoming a Supporting Member. For more info: Support TMC
Start a Discussionhttps://teslamotorsclub.com/tmc/tags/

Agenda niet meer zichtbaar

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by Rick1965, Jun 3, 2017.

  1. Rick1965

    Rick1965 Member

    Joined:
    Dec 13, 2016
    Messages:
    13
    Location:
    Hoeven, NL
    Ik heb sinds enige tijd het "probleem" dat mn Model S de agenda van mijn mobiel niet meer kan weergeven. Hij blijft melden dat er geen toegang tot die agenda is en dat ik mijn instellingen op mijn telefoon moet controleren/wijzigen. Maar alles staat goed (en bovendien heeft het voorheen wel gewerkt, terwijl ik niks gewijzigd heb).
    Een groot probleem is het zeker niet, maar ik vind het wel handig om direct vanuit de agenda het adres in de navigatie over te nemen!
    Weet iemand hier meer over?:oops:
     
  2. Martijn S

    Martijn S Member

    Joined:
    Feb 15, 2013
    Messages:
    853
    Location:
    The Hague
    Verwijderen en opnieuw aanmelden geprobeerd?
     
  3. Rick1965

    Rick1965 Member

    Joined:
    Dec 13, 2016
    Messages:
    13
    Location:
    Hoeven, NL
    Yep!
     
  4. jm71

    jm71 Active Member

    Joined:
    Dec 19, 2012
    Messages:
    1,315
    Location:
    Krommenie, Netherlands
    Bij mij heeft ie het nooit gedaan. Alles al een miljoen keer geprobeerd. Erg jammer, maar iets dat je nooit hebt gehad mis je ook niet zo erg. Toch zou een oplossing leuk zijn.
     
  5. Rick1965

    Rick1965 Member

    Joined:
    Dec 13, 2016
    Messages:
    13
    Location:
    Hoeven, NL
    Probleem opgelost! Bij instellingen algemeen stond het wel goed, maar in de instellingen van de Tesla-app stond Calendar Sync uit:rolleyes:
    Dus deze hele korte draad kan op slot!
     
  6. jm71

    jm71 Active Member

    Joined:
    Dec 19, 2012
    Messages:
    1,315
    Location:
    Krommenie, Netherlands
    Lekker dan, had ik eindelijk een lotgenoot, smeert hij hem weer...
     
    • Funny x 2
  7. Rick1965

    Rick1965 Member

    Joined:
    Dec 13, 2016
    Messages:
    13
    Location:
    Hoeven, NL
    Sorry :rolleyes:
    Maar zou dit ook geen oplossing voor jouw agenda-probleem kunnen zijn? ik dacht eerst ook alles te hebben uitgeprobeerd...
     
  8. Top

    Top Member

    Joined:
    Apr 30, 2015
    Messages:
    149
    Location:
    Vleuten
    Dit is wel een goede tip! Bij mij deed hij het ook al even niet meer, kennelijk is die setting met een Tesla app update gereset.
     
  9. jm71

    jm71 Active Member

    Joined:
    Dec 19, 2012
    Messages:
    1,315
    Location:
    Krommenie, Netherlands
    Nee joh, die zat ook bij die miljoen pogingen. Het is bij mij iets anders, een diepgewortelde iPhone setting, het gebruik van WeekCal als calendar of weet ik veel wat. Alles geprobeerd. Maar ik heb het maar geaccepteerd.
     
  10. Firebird

    Firebird Active Member

    Joined:
    Dec 7, 2013
    Messages:
    1,546
    Location:
    Ardooie, Belgium (EU)
    Vreemd. Hier werkt het feilloos, iPhone 6 met IOS10.
    Soms duurt het wel eventjes vooraleer de bluetooth link actief is, ligt misschien daaraan?
     
  11. René ZAP

    René ZAP Member

    Joined:
    Apr 3, 2015
    Messages:
    136
    Location:
    Noordwijk netherlands
    Klopt. Was bij mij ook het geval. Tesla app even opnieuw vinkje aanzetten.
     
  12. Maarten

    Maarten Active Member

    Joined:
    Nov 2, 2013
    Messages:
    2,094
    Location:
    Haarlem
    Hmm ook ik gebruik weekcal, maar het werkt bij mij allemaal wel goed. Dus weekcal zou het probleem niet mogen zijn.
    Sorry als ik aan je acceptatie van de huidige situatie loop te zagen...
     
  13. Wim S.

    Wim S. Supporting Member

    Joined:
    Apr 11, 2013
    Messages:
    2,098
    Location:
    De Woude NL
    JM71 is al heel lang masochistisch bezig waar het het niet synchroniseren van zijn agenda betreft. Hij woont bij mij om de hoek en ik schat in dat het oplosbaar is. Bij mij werkt het al vanaf dag één en naast elkaar moet het mogelijk zijn om de instellingen goed te krijgen.
    Maar als gezegd, deze vorm van zelfkastijding, iedere keer dat een item hieromtrent langs komt meldt ie zich, moet nu natuurlijk in stand worden gehouden. Ga zo door Jeff ;):p;)
     
    • Like x 1
    • Funny x 1
  14. jm71

    jm71 Active Member

    Joined:
    Dec 19, 2012
    Messages:
    1,315
    Location:
    Krommenie, Netherlands
    :) Je hebt gelijk Wim. Zit ook al een tijd in mijn achterhoofd om eens af te spreken. De weekenden zijn gewoon druk met het gezin. Misschien een keer doordeweeks, tot hoe laat is 's zomers die Stena Line ferry naar jouw eiland in bedrijf?
    Maar ik denk ook dat het een combinatie is van enerzijds niet geloven dat het op te lossen is door settings naast elkaar te houden (want ik heb alles al geprobeerd) en anderzijds het misschien toch niet belangrijk genoeg vinden. Maar inderdaad, als het hier dan weer eens langs komt denk ik wel 'Hee, dat heb ik ook!' en dan meld ik dat. Je boodschap is duidelijk, ik zal voortaan mijn kop houden :D

    Heb overigens ook een iPhone 6 met nieuwste iOs. Parallel gebruik van WeekCal en de standaard Apple Calender is het dus ook niet. Leek me ook sterk, maar je gaat het uiteindelijk in het onwaarschijnlijke zoeken. Misschien is het toch gewoon iets heel lulligs...toch maar eens bij Wim langs binnenkort. Wim, ben je er klaar voor?
     

Share This Page