TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker or making a Paypal contribution here: paypal.me/SupportTMC

Alarm klasse 4 nodig voor verzekering?

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by wimsan, Feb 10, 2014.

1. wimsan

wimsan Member

Hoi allemaal,

Ik ben met onze lease maatschappij bezig voor een Tesla Model S.
    Hun verzekerering is vergeleken met wat ik hier op het forum zie erg hoog maar nu moet er ook verplicht een Alarm klasse 4 in gezet worden (eerst was dat niet nodig).

Ik had begrepen dat de standaard Tesla tracking voldoende zou moeten zijn, wat is jullie ervaring?

Groeten Wim

2. rickkusters

rickkusters Member

Verzekering van Centraal Beheer kiezen dat is de goedkoopste met de beste voorwaarden!

3. Alain13

Alain13 Member

Of via http://www.tesla-verzekering.nl/
    Deze zijn net zo goedkoop dan CB en met iets betere voorwaarden (o.a. pechhulp). Tevens hebben ze veel interessante extra mogelijkheden. De verzekering loopt via Delta Lloyd.

4. Rrreutel

Rrreutel Member

Eens, DeltaLloyd heeft betere voorwaarden: o.a. niet de verplichting om een nieuwe Tesla aan te schaffen bij total-loss.

Deze Delta Lloyd verzekering wordt ook aangeboden door forum member go-electric via www.teslapolis.nl, die de DL polis speciaal op maat heeft laten aanpassen voor de model S (o.a. is het standaard alarm voldoende, geen SCM4 nodig). Hij geeft het eerste jaar een introductiekorting van 25 euro voor TMC members.

5. Wim S.

Wim S. Active Member

De Centraal Beheer verzekering neemt genoegen met de standaard alarminstallatie in de Tesla Model S.
    Een klasse 4 is zeker niet nodig. Tesla zelf vindt je MS altijd weer terug.

6. PaulusdB

PaulusdB Mayor Gnomus Vintage Limb

#6 PaulusdB, Feb 10, 2014
    Last edited: Feb 10, 2014
    Heeft de autoleasemaatschappij van Wimsan soms verplichte winkelnering bij het moeder- of zusterbedrijf voor wat de verzekering betreft?

Dan zou hij eens bij Wagenplan (50% eigendom van Achmea, de moeder van Centraal Beheer) kunnen navragen. Voor zover ik weet heeft Delta Lloyd geen autoleasemaatschappij in haar groep.

Share This Page