Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Alarmerend gedrag alarm M3

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb er in de zomer/herfst ook 2x mee te maken gehad -> beide keren een vlieg.
Was even zoeken, vooral de 2e keer ;)

Gisteren ook een vlieg op bezoek gehad.... alarm bleef maar afgaan, totdat ik hem 'liefdevol' de auto uit gezet heb.

Bij Tesla gevraagd of het mogelijk is om die bewegingssensor iets minder gevoelig af te stellen... Helaas niet dus.
 
Sinds twee weken heb ik minimaal twee keer per dag een alarmmelding. Ik heb de auto al meerdere keren grondig doorzocht op vliegen, muggen, virusdeeltjes en ander rondzwevend onheil maar niets gevonden. Het gebeurt gewoon op de oprit terwijl de auto al een halve dag of langer stilstaat. Maar ook voor de deur van de supermarkt of tijdens een etentje in de parkeergarage. Erg irritant
 
Sinds twee weken heb ik minimaal twee keer per dag een alarmmelding. Ik heb de auto al meerdere keren grondig doorzocht op vliegen, muggen, virusdeeltjes en ander rondzwevend onheil maar niets gevonden. Het gebeurt gewoon op de oprit terwijl de auto al een halve dag of langer stilstaat. Maar ook voor de deur van de supermarkt of tijdens een etentje in de parkeergarage. Erg irritant
Krijg je melding alarm op je app? Zo nee, dan zou het hetzelfde euvel als bij mij kunnen zijn. Sowieso maar afspraak maken bij SC lijkt me. Tip: maak een filmpje als het gebeurt, kunnen ze op basis van tijdstip meldingen in auto uitlezen.
 
Ik krijg wel een melding op de app. Meestal vrij laat. Ik hoor de auto buiten dan al wel tekeer gaan.

Wat bedoel je met een filmpje. Ik wil er graag een melding van maken maar hoe zorg ik ervoor dat alle data opgeslagen wordt?
Is niet hetzelfde als het euvel wat ik had. SC vroeg mij een filmpje met mijn telefoon te maken om tijdstip te kunnen matchen met de meldingen in de auto. Heb ik gemaild naar SC.