You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
I guess you have unlimited charging?Idiots. They need to stop doing this. It just encourages over use of the superchargers.
As long as they keep it a differentiating factor between Model 3 & Model S & X, it can be paid for by the higher price of the Model S & X. I would agree with you if they did that for Model 3, but not for Model S & X. In this case, the wealth brings turnkey satisfaction, theoretically.Idiots. They need to stop doing this. It just encourages over use of the superchargers.
It's as ordered. Call them. Probably not.I wonder if my X that will be delivered next week will make the cut?
Thx for this scientific evaluation of the Tesla model line up...
In actuality, Model 3 is a nicer car than Model S. But the Model X is a nicer car than the Model 3...
No. I just think it encourages overuse and congestion and makes it hard for the network to pay for itself. I also suspect it adds upward pressure on the per charge pricing to have lots of people with a free pass.I guess you have unlimited charging?
Als Tesla nu eindelijk eens een standpunt inneemt en ook alle bestaande X en S auto’s die tussen de gaten vallen van het telkens stoppen en op opnieuw met aanbieden van gratis SUC ook activeren dan is er gewoon eindelijk eens duidelijkheid....
Ik vind het bovendien een slimme beslissing. Met een marge van 2.000 euro dek je volgens mij wel vijf jaar alle laadsessies af en heb je nog over om verder te investeren in extra suc plaatsen.
Het is bovendien een voordeel dat steevast veel meer waard is dan dat het lijkt. Het is een heel makkelijk verkoopargument, gratis tanken, en het kan voor tesla aan een beheersbare prijs.
Ben zeer positief hierover. Mensen die zeggen dat gratis SuC op nieuwe aankopen van een S of X belachelijk is of de mensen krenten zijn, kunnen niet rekenen. Ik zit sterk te twijfelen om dit jaar nog een nieuwe S te nemen. Als je nu de Performance M3 met de S vergelijkt is het gigantische prijsverschil eigenlijk niet te verantwoorden. Met Free SuC gebruik geeft het je toch weer meer een exclusief gevoel.. want de 20.000 euro die je naar mijn mening teveel betaald nu voor een S compenseer je daar echt niet mee.
unlimited suc is echt redelijk goedkoop voor tesla. alleen de echte krenten gaan laden bij de sucs maar de meesten laden gewoon thuis. Ik gebruik SuC’s enkel op doorreis en dat is tot nu to 2x wintersport en dan komende weken 1x zomervakantie. Alle andere ritten kan af zonder SuC. Het komt me bijne nooit voor dat ik op op 1 dag meer dan 450km rijd in het weekend of voor woonwerk.
wat betreft het prijsverschil dat is ieder zn eigen mening. De S heeft toch echt betere stoelen, betere vering, meer ruimte en - vind ik- is stukken fraaier. Het boeit niet eens dat de 3 sneller laad in mijn situatie voor die laten we zeggen 8 tot 10 dagen per jaar.
Ik kan me voorstellen dat in DE en FR dat anders ligt maar dan denk ik nog steeds dat het om relatief een minderheid gaat.