Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Andere FEV's

This site may earn commission on affiliate links.
Bij deze een draadje om ook andere FEV's in de gaten te houden. Er komen een aantal shows aan waar de nodige aankondigingen te verwachten zijn.

Om maar af te trappen met de Hyundai Ioniq. Uiteraard moet nog duidelijk worden wat er allemaal geboden gaat worden, maar het ziet er mooi uit. Erg on-Hyundai :)

Hyundai Ioniq Gets Revealed (w/drivetrain spy videos)

7e874000ba8b6ca5683b0ed503e9eee5.jpg
 
Erg mooie auto en zeer goede specificaties, maar hebben ze ook Tesla service bij Porsche?

Dan hierbij mijn bijdrage: de Porsche Mission E. Zeker interessant omdat er een gerucht gaat dat Porsche mogelijk zich aansluit bij het SuperCharger netwerk van Tesla. http://www.porsche.com/international/aboutporsche/pressreleases/pag/?pool=international-de&id=373191

En Porsche beweert dat er meerdere flinke acceleratie momenten achter elkaar kunnen plaatsvinden zonder vermogensafname door hitte etc.
http://www.porsche.com/microsite/mission-e/international.aspx#/technology
 
In dit draadje hoort dan ook de geheimzinnige voor begin januari komend jaar aangekondigde Faraday Future thuis.
Ben benieuwd wat die gaat laten zien. :rolleyes:
Ben ik ook benieuwd naar. Geheimzinnigheid troef. Opvallend ook als je op deze pagina van ze kijkt:
http://www.faradayfuture.com/about.html
De hele groep leiders bestaat uit ex-Tesla mensen. Zijn die weggekocht? Door Elon Musk weggestuurd?
Alleen 'Head of Design' is een ex-BMW man, die verantwoordelijk is geweest voor het design van de BMW i3 en i8. Nou was ik voor mijn Tesla BMW rijder en daar erg positief over, maar die i3 is een misbaksel van de buitencategorie zeg. Ik hoop voor deze Head of Design man, en met name voor Faraday, dat hij toen een virusje had of zo.
 
Erg mooie auto en zeer goede specificaties, maar hebben ze ook Tesla service bij Porsche?

Als student zijnde zou ik het echt niet weten :crying: haha. Maar deze Porsche is op papier de enige serieuze concurrent voor Tesla op dit moment (ook al komt hij pas rond 2020 uit). De Faraday Future is ook heel interessant!

EDIT: redevries, natuurlijk! Helemaal vergeten.
 
Last edited:
Elk wiel heeft een eigen motor met een piekvermogen van 400kW (voor) of 600kW (achter)! Wat me dan weer tegenvalt is de 0-100km/u sprint in 2.8 seconden. 1650Nm van 0-6500rpm is ook leuk en wat dacht je van regen tot wel 400kW! Wat een beest van een auto.
 
Maar on topic nu. Wat vinden jullie van dit Belgisch initiatief.
Ecar 333 une autonomie de 150, 200 ou 300 km, charge rapide en 1 heure

ik blijf bij mijn mening - tot het tegendeel bewezen is :

zo'n avant-gardistische look draagt niet bij tot de aanvaarding van electrisch rijden.
gelukkig is er Tesla (helaas niet veel meer) om aan te tonen dat een 100% BEV ook gewoon mooi kan zijn.

men kan dan wel stellen : 'stadswagen', maar dat was de Smart ook.

bij deze een oproep aan de EV-autobouwers : probeer mekaar de loef niet af te steken met alternatieve looks. Doe maar gewoon, de stap naar electrisch rijden is al groot genoeg voor het brede publiek.