TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker or making a Paypal contribution here: paypal.me/SupportTMC

Android: My Tesla could not be reached at this time

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by dvroegop, Mar 9, 2016.

  1. dvroegop

    dvroegop Member

    Joined:
    Nov 6, 2014
    Messages:
    480
    Location:
    Alkmaar, NLD
    Vanochtend heb ik mijn telefoon geupgraded van Android 5 naar 6 (Marshmellow). Gelijk doet mijn Tesla app het niet meer.. IK ben online, het wachtwoord klopt (getest op de site) maar ik blijf deze melding krijgen. Volgens mij is dit niet de melding dat de auto zelf niet bereikt kan worden maar dat er iets fundamenteels mis is..

    Herkent iemand dit?
     
  2. JCar

    JCar Member

    Joined:
    Nov 7, 2013
    Messages:
    15
    Location:
    Meerhout, Belgie
    Bij mij geen Android-update maar krijg dezelfde melding van de app.
     
  3. TomorrowCar

    TomorrowCar Member

    Joined:
    Nov 20, 2015
    Messages:
    148
    Location:
    Netherlands
    Hier ook geen verbinding mogelijk maar dan vanaf iPhone.
     
  4. Pebe

    Pebe Member

    Joined:
    Nov 9, 2015
    Messages:
    165
    Location:
    Westerlo
    Hier ook geen verbinding meer mogelijk vanaf iPhone
     
  5. Protos

    Protos Member

    Joined:
    Nov 11, 2015
    Messages:
    59
    Location:
    Heerlen, The Netherlands
    Same here. Niets te maken met Android upgrade vermoed ik. Zal ergens eea uitliggen.
     
  6. dvroegop

    dvroegop Member

    Joined:
    Nov 6, 2014
    Messages:
    480
    Location:
    Alkmaar, NLD
    En ondertussen doet hij het weer. Wel jammer: ik wilde net een demo summon geven in de pauze...
     
  7. eelcodb

    eelcodb Member

    Joined:
    Mar 22, 2015
    Messages:
    211
    Location:
    Nieuwerkerk a/d IJssel
    bij mij nog steeds niets. Vanmorgen eerst niet via Android telefoon, toen nog wel via iPAD, maar die half uur later ook niet meer.
     
  8. ebullio

    ebullio Active Member

    Joined:
    Mar 13, 2013
    Messages:
    2,877
    Location:
    Rotterdam, Netherlands
    Ik dacht dat de schadehersteller remote access uitgezet had, maar dan krijg je een andere melding.
    Nu al meer dan 16 uur geen verbinding meer...
     
  9. robertvg

    robertvg Active Member

    Joined:
    Jul 3, 2015
    Messages:
    1,189
    Location:
    Amsterdam, Netherlands
    Hier ook sinds vanmorgen geen contact meer, nu nog steeds niet.
    Wel gewoon 3G en internet in de auto zelf.
     
  10. mspohr

    mspohr Active Member

    Joined:
    Jul 27, 2014
    Messages:
    1,791
    Location:
    California
    I believe there was a Tesla server problem a few days ago. I had problems reaching my Tesla with Android and the car needed a reboot when my wife got home. All seems to be fine now.
     
  11. AnalysiZ

    AnalysiZ Active Member

    Joined:
    Apr 4, 2013
    Messages:
    2,328
    Location:
    de Kempen
    Vandaag ook geen contact. Nu net weer wel...
     
  12. Stijn

    Stijn Member

    Joined:
    Aug 12, 2015
    Messages:
    149
    Location:
    BE
    Ik had vandaag even gebeld om dit te melden en ze hebben bevestigd dat er tijdelijk issues waren met de servers.
     

Share This Page